Wednesday, February 3, 2021

TUN NAK JADI PM LAGI 10 KALI PUN APA MASALAHNYA...

Tun jadi PM pertama kali dan kali kedua pun bukan berasal dari perancangan sejak dilahirkan.

Begitu jugalah yang lain.

Muhyiddin sendiri bagai tiada tertulis tetapi akhirnya merancang di saat akhir.

Anwar sendiri sudah merancang puluhan tahun tetapi belum sukses.

Najib perlu jadi PM semula untuk selesaikan 100% perihal diri dan keluarga nya.

Kalau kawan² yang jadi PM - Najib dimakan kawan.

Annuar MUSA pun sudah ada gaya jadi Presiden dan PM.

Azmin tunggu dan rancang...

Ebit Liew disebut-sebut.

Masalah rakyat, negara dan ekonomi AKAN berterusan siapapun pegang.

Tun MASIH kekal bersih dan AMANAH sepanjang Masa walaupun pernah pegang kuasa Tertinggi.

Najib failed, Muhyiddin worst.


Berani nya doktor ni...

6 comments:

  1. Jangan la cakap 10 kali Tun jadi PM, tercirit nanti macai Anwar dan Najib. Kesian diorang.

    ReplyDelete
  2. Bro KD, short and sharp and nice write up. Saya setuju part Annuar Musa, Ebit Liew, Tun legend 0f all time still relevant, Najib and Yiddin tepat sekali kesimpulannya.

    ReplyDelete
  3. Salam KD...

    summary terbaik... mungkin diaorg lupa kot... kalau Allah tak izinkan... tak kan jadi jugak.. rancanglah terer superb mcm mana pun... kannnnn.... hihihi

    just nk share... pendemik yg berlaku ni pun bersebab... sudahnya... kita kena cover mulut & hidung, kena ada jarak sosial, kena sentiasa bersih... tp yg still masih jd.. physically kita cover mulut & hidung.. tp spritually... mulut masih berbicara penipu... mulut masih mengatakan fitnah pada benda yg terang kesalahannya... mulut sebenarnya masih belum DIJAGA... yg dah bersalah.. masih pung pang pung pang di FB... saya difitnah la.. sy tak bersalah.. lebih busuk lg... saya buat kerana ummah...

    jarak sosial.. physically kita buat... sbb sblm ni pun kita tak jaga sesama kita umat... malah lebih teruk.. yg cerdik pandai agama pun makin merapu... sepatutnya.. makin dibawa bukan Islam dekat ke agama... ni tak.. pi lantik shopee jd agen pungut zakat... yg KP umno pun ... pung pang pung pang utk Melayu.. anak2 dia hantar ke sekolah cina... bg pulak alasan nk bg bergaul sesama bangsa lain.... Bukankah itu matlamat Sekolah Kebangsaan??...

    so skrg Allah bg apa yg puak2 pemerintah ni nk sgt.... buat jarak.. skrg lg menyerlah.. mmg ada beza cara layanan kepada rakyat biasa dan golongan elite...

    moga Allah selamatkan dari musibah ini... aminnn.

    ~AMANA~

    ReplyDelete
  4. Masalahnye ramai dah lari dari tun mahathir..

    ReplyDelete
  5. Apa Tun kisah?
    Dia kata dia tak akan bertanding dalam pilihan raya 15.
    Macam mana nak jadi PM?

    ReplyDelete