Thursday, February 18, 2021

UMNO MAHU DICAIRKAN DENGAN JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN UMNO

Annuar MUSA yang terbaik dari segi ampusana ampusini cuma kurang layak.

Ismail Sabri Menteri Pengumuman merangkap Menteri Kanan yang tinggi sensitifnya.

Layak dari segi kekananan posisinya sebagai Naib PRESIDEN.

Hishamuddin yang PALING popular walaupun PALING tiada jawatan dalam parti kecuali Ketua Bahagian.

Sewajarnya Zahid tetapi tidak wajar kerana MASIH dalam proses mahkamah.

Gambaran umno mahu bersendirian di PRU bakal hancur lebur@tin kosong jika pemimpin umno isi jawatan TPM sekaligus kemenangan kepada strategi politik Muhyiddin.

Cakap² tegas Pengerusi Perhubungan Negeri sebelum ini Jangan diambil serius kerana semuanya sekadar teori matematik..




Ucapan mat sabu tidak pernah kosong dan menghampakan walaupun secara santai

3 comments:

  1. Midin midin....
    Sepatutnya kau dah lantik awal2 TPM dari Umno....
    Bukan skrg bila kau pun dah tak ada majoriti....dgn kata lain, secara moral pun kau bukan PM lagi...
    Cuma sbb muka tu tak tahu malu dan gila kuasa yg tebal....

    Apa2 pun kita tunggu ajerlah PRU15 nanti ye....

    PAS pun dah berbelah bagi...
    Aku pasti PAS akan tinggalkan Bersatu apabila Parlimen dibubar...
    PAS pun rasa terhina jugak bila PAS diberi sbg menteri2 yg tak penting...
    Yg penting semua dibolot oleh Bersatu....

    Percayalah Bersatu tak ada masa depan....parti pengkhianat dan parti katak lompat....
    Akan berkubur selepas pru15..

    ReplyDelete
  2. Dan...keinginan supaya UMNO tewas total PRU15 dgn andaian bertanding sendirianpun gagal. Benda boleh bincang, buat apa layan buaian musuh. Musuh tu hanya mengharapkan kehancuran dgn gula² khayalan semata. Apa yang penting sebenarnya? Penyatuan parti² melayu Islam. Dan yg lebih penting lagi, andai benar Tun masih sayang UMNO, bertindak bubarkan parti² serpihan UMNO yang beliau wujudkan seperti PPBM, PEJUANG dan MUDA. Jgn beri alasan pelik kononnya hanya jika tanpa penyamun. Jgn la Tun lupa, selain penyamun ada dlm UMNO, penyamun tarbus juga wujud dalam PPBM, PEJUANG dan MUDA. Bezanya adalah yang dah dibicarakan di mahkamah dan yang masih santai bergembira dgn hasil samunan. Tak mengaku apa lagi? Ramai yang berak tengah jalan tapi tidak diketahui orang. Belum kantoi tapi statusnya tetap pemberak tengah jalan juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang istimewa sangat UMNO tu sampai parti lain kena tutup?
      Kau ni masih mentaliti UMNO lama. Jual bangsa untuk kuasa. Momokkan orang Melayu dengan bahaya yang boleh diatasi dengan moral dan ajaran agama.

      Bila ada kuasa, semua kau sondol dengan bangsa Melayu pun kau berak kan. UMNO sudah tidak boleh diselamatkan lagi. Penuh dengan korupsi fizikal dan rohaniah.

      Delete