Thursday, March 4, 2021

1MDB DISAHKAN SKANDAL

Bukan sekali, sudah berkali kali...



Pendirian kerajaan ini tidak memungkinkan mereka yang terlibat dilepaskan...

8 comments:

  1. siapa yang kena? ada yang terperanjat nanti....sikit sikit pelaku skrip skandal aakan terdedah

    ReplyDelete
  2. Tapi binatang peliharaan najib kata kalau dah curik, dah rasuah, dah melantak enjoi..kalau kena tangkap tapi pulangkan duit tu tak dikira bersalah. Kiki

    ReplyDelete
  3. Binatang peliharaan najip tetap berpendirian kalau nak rasuah, curik duit negara enjoi menjoi..kalau kena tangkap ...pulangkan je duit tu balik. Selesai. Tak bersalah.kiki

    ReplyDelete
  4. Binatang peliharaan najip tetap berpendirian kalau nak rasuah, curik duit negara enjoi menjoi..kalau kena tangkap ...pulangkan je duit tu balik. Selesai. Tak bersalah.kiki

    ReplyDelete
  5. hanya binatang yang faham bahasa binatang..
    saya tak faham pon..

    ReplyDelete
  6. BAGUS!
    Senang kami nak putuskan siapa patut jadi PM PRU15 nanti. Tak payah pening kepala memikirkan geng penyamun akan kembali berkuasa dan menjarah harta negara.

    ReplyDelete
  7. Bossku buat sumpah laknat dia tak mencurik... celah mana dia enjoy duit curik tu... elok jer duit 2.86 billion dok kat dalam AmBank tuhh...!!

    ReplyDelete
  8. Lalat hijau macam dah berkurangan je. Baygon Tuan KD berkesan nampaknya.

    ReplyDelete