Sunday, March 28, 2021

ANNUAR TEST ZAHID DAN NAJIB JANTAN KE TIDAK?

Tobat lahum...




4 comments:

  1. Annuar knows Zahid and Najib will be powerless viz their court cases. Whilst Najib is done with, Zahid will get his "share" very soon.

    Imagine a possible situation where a no of MPs takjng side with Annuar......haru biru umno.

    ReplyDelete
  2. Setuju ckp kau kd. Bukan senang aku nak setuju dengan buah² pendapat penyokong atok macam kau. Tapi apa yang aku perhatikan, PAU kali ini tidak lebih sedap berbanding kuih pau berinti kelapa. Pau inti kelapa ada jugak rasa manis dan lemak berbanding PAU kali ini. Hambar weh! Dah la jemput wakil PAS sebagai tetamu untuk diperli dimalukan. Tak hormat jemputan langsung. Dah kenapa dengan umno ni? Susah aku nak simpati dengan bekas musuh umno ni tapi dalam PAU kali ini aku rasa umno terlalu biadap. Kalau dulu serangan kepada pas ketika pas bukan sebagai tetamu. Tapi bila jemput tetamu untuk dimalukan, no way bagi aku. Dah la cakap opak apek, sekejap nak putus sekejap tak jadi (merujuk hubungan dgn ppbm dan pn). Kalau nak putus, putuskan terus semasa dalam PAU kali ini. Takut kluster menteri hilang jawatan? Jadi apa yang digebang putus-putus sangat ni hanya lawak menuju PRU15, begitu? Setiausaha akhbar Anuar Musa berani dijatuh hukum gantung keahlian 6 tahun tapi bukan Anuar Musa! Sepatutnya Anuar Musa terus dipecat, ada berani? Haru biru sungguh. Baik tapau pau inti kelapa bawak balik bagi anak bini makan lagi berbaloi.

    ReplyDelete
  3. Akar umbi dah sebulat suara.

    Yg tak setuju akan layan kesentapan yg amat sangat....hihihihi

    ReplyDelete

  4. Wak komedi berucap tersengih sengih mcm monkey langsung takde muka ketua. Tersengih brcakap ok la lagi.. Tapi kaki makan duit haram yg tak leh bla

    Anuar dah test. Sekarang mic pun test IQ Wak presiden melalak nak pru..


    -------------

    Salah satu masalah yang perlu diselesaikan jika BN ingin bertarung bersendirian pada pilihan raya umum akan datang adalah siapa yang akan menjadi calon perdana menteri, kata Presiden MIC SA Vigneswaran.

    "Jika kamu akan berperang, kamu memerlukan kapten.

    "Wajah siapa yang akan menghiasi poster untuk BN? Ini perlu diselesaikan. Kita tidak boleh bertanding pilihan raya dengan bendera tanpa kapten,” katanya kepada Malaysiakini hari ini.

    Vigneswaran berkata, ini adalah antara persoalan yang akan diajukan oleh perwakilan pada perhimpunan agung tahunan MIC pada 3 April.

    ReplyDelete