Tuesday, March 23, 2021

ANWAR BINCANG DENGAN SIAPA?

Dua MT yang bocorkan maklumat belum didedah dipecat? PAU dah hampir.. sangat hebat, mereka MASIH boleh hadir... MACAM parti tupperware.

Anwar buat sidang akhbar tentang kerjasama termasuk umno, dia bincang dengan siapa...

Zahid tidak pula berminat SIASAT siapa pengkhianat ITU?

Kalau tunggu pecacai jawab memang sampai kiamat pun Tak ada...kikikiki

8 comments:

  1. ngan jin toncet..
    ...ker ngan hantu kak limah balik kampung..

    ReplyDelete
  2. Nuwar menipu. Wak pun menipu. Kaki penipu. Penyokong kampung umno kena tipu. Penyokong pkr pun sama. Hidup pemimpin penipu akarumbi! Kiki

    ReplyDelete
  3. UMNO telah memuktamadkan putus hubungan parti itu dengan Bersatu dalam PRU15 akan datang.

    Berdasarkan senario terkini, disebabkan isu putus hubungan itu adalah usul yang diluluskan oleh majoriti UMNO bahagian-bahagian dalam mesyuarat perwakilan masing-masing tiga bulan sebelum ini, mendapatkan sokongan majoriti perwakilan dalam PAU tentu saja bukan suatu masalah besar.

    Meskipun ada percubaan daripada pimpinan puak kiri yang pro Bersatu dalam UMNO untuk mengubah keputusan tersebut, ia barangkali hampir mustahil akan berjaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muktamadkan putus dgn bersatu pru15? Tu masa pru15. Sekarang belum lagi pru. Duduk diam2. Jgn byk bunyi.paham. sekarang umno sokong bersatu. Buat cara sokong. Kang kena pelempang kang.syoh!

      Delete
  4. Kenapa tetiba Hamid Bador gelabah tetek semacam ada orang nak sailang bagai jawatan nya.

    Pertengahan tahun ni Hamid Bador dah comfirm bersara wajib. Rise up the isu and then yur time comes so you go..!! IGP ini dulu Tun Mahathir yang lantik, elok saja bersara terus biar isu ini ditangani oleh IGP yang baru...!!

    Dalam sejarah kepolisian negara, setakat inilah kali pertama tersiar cerita wujud komplot (konspirasi) oleh kumpulan tertentu (dipanggil ‘kartel’) mahu mengguling Ketua Polis Negara (KPN).

    Media baru-baru ini memetik Tan Sri Abdul Hamid Bador sebagai berkata, ada satu cubaan menjatuhkan imejnya sebagai KPN, seterusnya menguasai kepimpinan tertinggi pasukan keselamatan itu.

    Serahkan pada PM yang ada sekarang untuk tangani isu ini, cuma rakyat berterimakasih isu ini dibangkitkan tetapi kenapa isu ini tidak dibangkitkan 22 bulan yang lalu. Hamid pun dah tahu lama sejak tahun lalu lagi..!?

    Beliau mendedahkan perkara ini kepada umum supaya ‘penyakit’ sebegini tidak menjadi ‘barah’ berbahaya yang boleh memusnahkan Polis Diraja Malaysia (PDRM). “Perkara ini saya sudah tahu tahun lepas". Saya check (semak) dan pegawai lain juga tahu kewujudannya,” tambahnya lagi. So isu ini dah lama sebenarnya kenapa nak bersara baru bangkitkan..!?

    Biar PM yang ada sekarang lantik IGP yang baru. Masa Tun jadi PM selama 22 bulan dia sesuka hati boleh lantik dan arah undur kan sesiapa penjawat awam yang dia sukai.

    Kenapa baru sekarang bila dah sampai bersara wajib baru terhegeh hegeh nak timbulkan isu ini. Apakan tuan yang melantiknya dulu sedang mengelegak kepanasan..!!

    ReplyDelete
  5. Parti org biar lah org UMNO urus . Yg ko kepanasan ni apasal . Gila ker

    ReplyDelete
  6. Tajuk aku Tak nak jawab ke?

    Antara Anwar dan Zahid siapa yang bercakap bohong?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua2 pembohong.. dah biasa kencing ahli..apa ada hal..

      Delete