Saturday, March 27, 2021

BELUM SEDAR DIRI...



 Muhyiddin JUGA sudah membalas hujah, sedia bertanding di semua 222 kerusi..

Hujah Muhyiddin ini sangat PENTING supaya umno yg sombong sedar diri.

Dua² AKAN tergolek pd PH.

5 comments:

  1. Tunggu masa je ni. Skrg tokmat suara no.2. Tadak hal. Lebey bising..kes money laundering naik balik la mat. Hantar berjuto beli apetment london guna penggurup wang. Sama je level tok mat dgn wak ni.kihkih

    ReplyDelete
  2. Bukti ade..!? Bak mai link ka , bukti money loundring dapat kelulusan gabanor bank ka, kalau guna money changer ka bak mai bukti la...

    kalau buat fitnah sama ja perangai macam atok kau tu..

    ReplyDelete
  3. tanding parlimen dulu, kemudian cabar presiden.. tu pun klu berani.

    kj pun belum tentu nak bagi laluan senang2 kat si adun sorang ni.. cakap berdegar, tpi presiden pun tak percaya kat si pemangkunya.

    siapa calon pm umno ya,, takkan ekau pulok kikiki

    ReplyDelete
  4. Kalau tok² empat kt umno tu degil dan perasan hebat, bukan hanya atas pagar tak undi umno, ahli umno juga perlu ajar tok² empat umno tu. Kalah 2014 tak jadi pengajaran. Nak ajar macamana lagi? Kasi bungkus terus dan tanam 7 kaki. Mula la aku nak marah dgn pemuka pemuka bengap ni. Kot rasa masih hebat walau bnyk kerusi terlungkup dalam pru14 hari tu.

    ReplyDelete
  5. Betul. Dua dua akan di baham PH. UMNO confident blh menang. Tp kalau tak ada yg salah guna kuasa, in sya Allah blh menang

    ReplyDelete