Tuesday, March 16, 2021

BERITA PALSU..

Wahhh bestnya sekarang isi minyak kuning RM2.05 ~ Terasa bila tekan minyak ala2 org kaya... Eeee bestnya kereta tiba2 rasa mcm kereta mewah... Alhamdulillah. 

Tahniah kerajaan kerana bagi rakyat Malaysia terasa kaya,,, syukur. Owner Myvi pun mesti terasa mcm Merc kan? Org2 parti bunga mesti tetap sokong kenaikkan minyak mahupun duit dlm poket hanya mampu isi minyak basikal,,,,cinta tak berbelah bagi,,,,bagai pinang di belah dua....penyokong yg bawa Myvi pun mesti bangga kereta terasa mcm kereta mewah hahahaha


I want to congratulate our PM and Parti Bunga for successfully making all Malaysian feel like so rich, even driving a Myvi suddenly felt like driving mercedez benz or BMW. 


The price of yellow Fuel (95)  now RM 2.05. 

Well done 👏 👏👏👏. 


Inside Parti Bunga  the high position..., better plan to borrow money more yeah, always not enough borrow here and there. If not later your car stop half way..call and disturb friends again.


Hahaha😂😂😂


Cnp

11 comments:

  1. gamak tuu laa...
    ...kena pilih Bang Non
    .....jadi PM

    petang niii jadi PM..
    ...pagi besok... ...
    .....harga minyak kuning...
    .......turun ke paras RM 1.50 seliter..
    .........ayang bang non..

    ReplyDelete
  2. ker pilih Atok lagii jadi PM..
    ...harga minyak kuning..
    .....bole turun ..
    ......ke paras terendah dalam sejarah...
    ......LIMA KUPANG seliter..

    kahkahkahkahkahkah..

    ReplyDelete
  3. Ok le lebih murah lagi dari 22 bulan jadi kerajaan.... fakta tuuuu...

    ari ini ke putar jaya esok harga minyak turunnnnnnn - aljub

    harga akan turun serta merta RM1.50 pada hari pertama kita memgambil alhi putar jaya - Rafizi

    22 bulan satu haramjadah pun tak turun bawah RM1.50

    Melayu Mudah Lupa

    ReplyDelete
  4. B E R I T A. P A L S U
    kahkahkahkah...
    ..minyak sawit mentah mencecah RM4200 setan.....
    ....makan minyak sawit terasa makan minyak zaiton pulak...
    kahkahkahkah..
    ...terasa macam orang kaya kita...

    B E R I T A. O R A N G. F E L D A
    ...kahkahkahkah..
    .....harga buah sawit mencecah RM 400 setan...
    .......kaya kay kaya..
    .........kahkahkahkah..
    ..........duduk FELDA
    ............terasa macam duduk SRI HARTAMAS pulak....
    ...............kahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. niii salah parti MUNGA laa niiii...
    .....PETRONA kaya...
    ...... FELDA kaya...

    ajer celaka parti MUNGA niii
    .....kan kan kan kan...

    ReplyDelete
  6. budak budak....
    ....buat lawak......
    .....jangan tak ketawa...
    .......terbantut pulak niat nanti..
    .........nak masuk MAHArajaLAWAK

    .....kahkahkahkahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa ko ni macam orang bodoh baru jumpa ruang komen eh?

      Delete
    2. Kalau kerap sangat turun naik.mahkamah..lama² sakit jiwa.

      Delete
  7. saja kopi pes dar laman blog reformasi... seronok ke puak otai dng entry depa ini...!?

    Bang Non lansung tak bunyi bunyi.. wacana hamka dah buat... bab ni sunyi balikkk..!! Mintak Tun bersuara... ko rase caner..!?

    INI MAMAT NI P LENA TANG MANA? DIAM JA PUN...ISLAM TERANCAM ...KAH.....MASUK BERTANDING LA MUALAF.


    Mereka semakin berani? Ramai betul yang murtad zaman kerajaan Melayu Isle tapi

    Firdaus Wong Wai Hung
    tak berbunyipun islam terancam. Itu belum masuk bab makin ramai orang susah kena buang kerja, dengan denda menggila sampai 100k semua pakat bisu tak bertebing.

    #pelikbilaisuinijadibahanjuga

    ReplyDelete