Tuesday, March 30, 2021

BETULKAH NAJIB TIDAK BERBOHONG?

Baru sekarang, berita keluar?

https://shahbudindotcom.net/2021/03/30/muhyiddin-mungkir-janji-najib.html

Kenapa tidak pernah diumum sejak azali?

Kalau betul pakat tunggu PRU kenapa ada yang berpakat tandatangani SD dan urus surat pada Agong restu Anwar PM?

PAS setakat ini membisu atau sedang pening cari dan susun ayat?

Apa²pun tunggu Muhyiddin istihar..

....

KEMPUNAN PRU 

Macam orang mengandung, kempunan buah kedondong..

Belum sempat jamah..berangkat ke hospital.

Muhyiddin jangan buat perkara yang sama...



11 comments:

  1. Ayat Najib tu macam Tun jugak pakat pakat kenakan Bang Non dua kali..

    steadi bossku... bila mau tangkap dan angkut Zety haahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita zettyy ni aku masukan dalam kategori cerita dongeng, penglipur lara..
      Kikikikiki

      Delete
    2. Blogger taik kucen cakap macam tu lah.IQ tak bolih fikir tinggi2 sikit.

      Delete
  2. citer dongeng dan panglipur lara kikiki..

    hang nak fakta ka...!? hang nak link ka...!!


    kah kah kah q sera q sera

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simple story...

      Duit Tak masuk akaun ali, kenapa pula ali nak dikambinghitamkan..

      Jangan emo bro..

      Delete
    2. lalat taik kot mana pon nk emo,KD.Boss dh nak ke dalam.apa lg..meroyan mcm 3 hari tak minum ketom.bila la bossku depa nk sumbat masuk.makin meluat aku tengok.

      Delete
  3. Syukur Alhamdulillah. Calon pengganti Zeti kini di tangan PM - Sinar Harian

    20 Mar 2021

    MOHD AZLIM ZAINURY

    KUMPULAN Permodalan Nasional Berhad (PNB) bakal menerima peneraju baharu dalam masa terdekat apabila kontrak Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz sebagai pengerusi institusi pelaburan utama negara itu tidak akan disambung.

    Sinar Harian difahamkan, nama pengganti Zeti telah dikemukakan kepada Perdana Menteri untuk kelulusan.

    Adalah difahamkan terdapat dua nama yang disyorkan untuk penelitian dan persetujuan Perdana Menteri.

    Kedua-duanya adalah kapten industri dan memiliki pengalaman yang luas dalam bidang pelaburan. Pelantikan pengerusi baru ini akan memberi dimensi baharu kepada PNB.

    ReplyDelete
  4. Kd, boleh rujuk balik link akhbar yang ada dlm blog budin penyokong anwar. Kalau bohong akhbar tu maka bohong la najib. Tak pyh susah² nak kaunter dari zaman azali.

    ReplyDelete
  5. Apa lah yg boleh dipercaya dgn pesalah jenayah makan duit haram penkara 72tahun? Memang kebiasaan pencuri akan bercakap bohong.

    ReplyDelete