Friday, March 19, 2021

DAH TERHIDU BARU NAK MENGAKU?

APA CERITA sebenarnya?

 ,
Harap tidak ada makcik² bangang yg sanggup bergolok gadai atau sumbang barang kemas emas  bantu Najib bayar denda..

Sejak KHABAR angin mesra pkr mesra dap..makan Nasi ayam pun kedai dap...cun !!!

12 comments:

  1. Kedai makan nasi ayam CHEE MENG.....
    ... brsangka baik laaa..
    ..... ada sijil halal JAKIM (tulin)..
    .........ayam tak dicucuk.. disembelih...
    ...........ayam disembelih dolah... bukan chee meng..
    .............kedai no pork served..
    .................hanya minuman ringan dihidangkan...
    .............makan berbayar .. bukan percuma..

    T I A D A. S E B A R A N G. K E S A L A H A N. D I K E S A N.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu madey yg pi mkn kat sana,kaldai2 gerenti terpekik mcm nk mampos kata mkn kedai dap. Siye pny malaun.

      Delete
  2. Itupun nak dijadikan ISU.beliau nak makan kat mana itu hak beliau.mungkin yer,najib telah lakukan banyak kesalahan.tapi siapa Kita utk mengeji dia.
    Kamu Tu,suci sangat ker..inilah masyarakat yg terbenguk hasil Dari racun ahli politik.suka mengapi apikan.suka ngutuk,menghina.apasalahnya Kita doakan yg Naik utk dia Dan yg lain2 nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni barua, nk doa kt penyamon pasai apa? Gagau duit bertimbun, kita pulak nk doa. Doa cepat ke dalam ada la. Pelaq

      Delete
  3. Taj ikit SOP ngaku dan bayar trus... Bossku tak kata Itu Bukan Salah Saya..

    agak2 klu Tun dia kata apa yaa..!?

    Itu Bukan Salah Saya Itu Salah Tokey Ayam....


    kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seorang negarawan tidak akan lakukan sesuatu yg tiada disiplin, bodoh dan memalukan.

      Delete
    2. Tun tak makan nasi ayam. Dia cakap x sedap. Bukan selera dia. Tun pun x rompak duit rakyat.

      Delete
    3. Tak pasal pasal Tun M dapat markah positif...awak dpt apa?
      Nauzubillah...

      Delete
    4. Tun kata bukan dia yg kena tendang ms PRU, yg kena pi court dgn mcm2 kes, yg kena smpi 72 tahon pon bukan dia. Setel. Kikikiki

      Delete
    5. Duet dia manyakk lor. Mkn nasik ayam cina lak tu.Loo Chee Bai. Saman kasi bayar laa. No prob munyaa.

      Delete
  4. Terbaik. Penyamun mengajar rakyat..langgar je s.o.p kalau ada duit. Boleh bayar maa

    ReplyDelete