Thursday, March 25, 2021

DIKTATOR DEMOKRASI

Semua sepatutnya tidak perlu lagi menyembunyikan fakta bahawa akhirnya terpaksa akur dengan diktator demokrasi.

Semua sekarang sekadar bertindak di atas PERMULAAN untuk memberi keyakinan kepada penyokong masing² sedangkan ending semua sudah ada masterplan.

Mungkin Anwar sahaja yg cukup KAYA untuk melepasi semua ini tetapi selagi diktator demokrasi ada, dia JUGA sukar.

Tetapi tidak salah mencuba.

Standard DUNIA, the only one satu status yang cukup dikagumi walaupun majoriti MASIH tidak kenal.

4 comments:

  1. Aku yakin Phoenix will rise from the ashes
    Melihat dia riding the Chariots of Fire
    Bergerak ke hadapan in the Conquest of Paradis
    Melintasi garis penamat secara My Way

    ReplyDelete
  2. Sudah-sudah la tu KD. Kau tak sebut namapun semua orang tahu siapa yang kau maksudkan. Dua benda je yang aku perhatikan sangat rajin kau tulis dalam posting di blog ni.
    1. Kau kutuk, perli dan pedajal umno, najib wanemdibi, nuar pkr dan wak jahid si presiden umno.
    2. Kau lambung orang tu sampai mata dia tercucuk cucur atap.

    Cuma kali ini kau ada mengakui bahawa orang tu sebenarnya adalah diktator.

    ReplyDelete
  3. Ada Cubaan Bunuh Dr Mahathir, Guan Eng - Polis - Apakah ini kejadian Betul betul atau geli geli.

    http://www.anaksungaiderhaka.com/2021/03/polis-patahkan-cubaan-bunuh-dr-mahathir.html?m=1

    Tak tahu samada nak gelak atau nak nangis baca tajuk entry kat atas tu (link). Tak tahu juga perasaan samada nak sebak, nak mengalir mata berair atau berair hidung sambil bajet kontrol manco dari tergelak terbahak bahak bila baca tajuk tu.

    Unit Cawangan Khas Bahagian Counter Terrorism (E8) telah menahan seorang lelaki yang mengaku mahu membunuh beberapa pemimpin sebelum Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dikuatkuasakan di seluruh negara tahun lalu, kata Azman Omar.

    Penolong pengarah unit itu menjelaskan lelaki berkenaan mengaku merancang serangan secara "berseorangan" ke atas bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad, bekas menteri kewangan Lim Guan Eng, bekas peguam negara Tommy Thomas dan bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri Dr Mujahid Yusof Rawa.

    Hakak rasa dari nak serang Dr Mujahit Yusof Rawa elok rasanya serang kapsul masa yang kononnya akan dibuka bila Wawasan 2020 sampai kemuncaknya. Macam macam rasa ada sekarang, macam ikan masak tiga rasa pun ada juga nih kikikiki..!!

    Sekarang 2021 elok dibom saja kapsul masa tu.. menyemak mata saja memandangnya.
    Dah lah Wawasan 2020 ke laut dalam, elok rasanya dibongkar kapsul tu dari serang Majapahit oopsss Mujahit..!! Orang yang tanam kapsul masa tu masih hidup lagi.. bio dia yang bukak balik..!! Buat semak aje.!

    “Individu terbabit mahu menikam mereka dengan pisau dalam serangan secara berseorangan. Fiiyoooo Sadis sungguhh bonyinya..!!

    Pulis akhirnya berjaya menghalangnya melakukan jenayah itu pada Januari 2020 beberapa bulan sebelum negara dikenakan perintah sekatan,” kata Azman pada forum yang diadakan secara dalam talian hari ini.

    Persoalan yang tersangat misteri nya.. siapakah lelaki itu....jengg jeng jengggg.!!

    Apakah isu cubaan bunuh ini ada kait mengait dengan Persidangan UMNO yg bermola hari ini..!? ishhh ishh ishh.. tak ada kena mengena lansung.. kikiki


    #jenggjengjengggtaktaunakgelakataunangis

    ReplyDelete