Wednesday, March 10, 2021

HINA SANGAT KE KLUSTER MAHKAMAH?

Zahid kata inilah kluster yg mempertahan umno.



Najib ambil pendekatan denial syndrome, kluster tolak jawatan?

Kluster tolak jawatan kurang, tepat, cuba offer TPM pada mat Maslan atau pd SHAHRIR?

Hakikatnya, dari awal prinsip Muhyiddin..tolak offer jawatan pada gang mahkamah... No post.



Jadilah kluster mahkamah, undur dari umno, berehat, ITU terbaik dan berusahalah mensucikan diri dan mungkin MASIH boleh dihormati..

Berhati hati lah...kluster mahkamah boleh dilabelkan lagi teruk selepas ini terutama di saat hampir PRU...

Berhati hati lah, jauhi pkr dan dap.


4 comments:

  1. Panas punggung dia dicop kluster mahkamah. Rilek la geng mahkamah. Panas neraka makan duit haram terasa tak? Masa enjoi anak beranak bagi makan mak bapak dgn duit haram tak rasa panas ke.kehkeh

    ReplyDelete
  2. sayang lagii kluangman kat umno...
    ...orang johor ler kata kan...
    ....hati hati umno..
    dengau nasihat kluangman tuuu...
    jangan nak kawan ngan sianu sianu tuu..

    ReplyDelete
  3. haha.. klaster mahkamah benteng terakhir umno.. kata tuan presiden... makna dia geng klaster kalau "mampus" deme nak bawak umno bersama ke dalam "lobang kubor"

    orang umno patut tolak geng mahkamah jadi frontliner.. punca yang buat umno jadi macam ni adalah geng mahkamah... kalau mati biar deme je yang mati.. buat apa nak pertahan biawak hidup

    percayalah dengan cara ini umno boleh terus hidup.. kalau mati pun pasti mati dengan aman..

    kalau hidup dengan kalster mahkamah yang berkuasa.. baik mati je lagi baik.

    ReplyDelete
  4. kluster patutnya dah kena kuarantin sampai semboh

    ReplyDelete