Thursday, March 18, 2021

NAFSU KALAU TINGGI MEMANG PENING?

Persidangan untuk siapa?

Berapa banyak hal rakyat yang AKAN dibincang?



Tanpa persidangan pun, Muhyiddin dah istihar berpuluh bentuk bantuan kepada rakyat.

Persidangan untuk siapa?

Untuk kepuasan nafsu politikus atas nama Demokrasi.. untuk kuasa, untuk menjatuhkan kerajaan...

Kalau kerajaan ini buruk, ia adalah kerajaan yang dIdukung kuat oleh umno..100% buruk atau baik puncanya umno.

Perlaksanaan denda 10k. Menteri umno turut angguk dalam MESYUARAT KABINET.

Bazaar ramadhan untuk rakyat menghilangkan stress kerenah politik kuasa.


8 comments:

  1. KD ...kau ni kalau nak jilat mudin dan parti pengkhianat dia tu berpada pada la....
    Ini negara demokrasi....
    Ada parlimen untuk bincang masalah rakyat dan utk check & balance.
    Agong dh kata boleh bersidang.
    Knp pulak si mudin pondan ni takut sangat...lepas tu bagi alasan bodoh pulak tu...

    Kata darurat, sepatutnya jawatankuasa khas bersama antara kerajaan dan pembangkang yg sepatutnya berkuasa....bukannya kabinet...
    Aduii...memang teruk la kerajaan skrg ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang umno jilat Muhyiddin Tak pula kau nampak...

      Delete
    2. nak jilat jilat kena sembunyi sembunyi laa..

      Delete
    3. Betul tu, KD. Kalau dari awal UMNO tak jilat Muhyiddin, takan tertubuh kerajaan tebuk atap ni. Bila impian yg diharapkan tak tercapai, banyak pulak kerenah. Tarik diri jelah dari sokong kerajaan PN, kalau ada maruah dan harga diri. Tak payah Parlimen bersidang. Semua MP umno pergi jumpa Agong, ckp lami semua tarik diri dpd kerajaan PN. Bukan susah sgt.

      Delete
  2. kikiki...

    wahhh klu tak sidang sokong, bila yg buruk salah umno.... kikikiki..

    mudah... bossku kata buat jer sidang kat panggung wayang...


    kikikiki...sidang panggung wayang nnti salahkan umno jugak la tuuuwwwee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidang atau tidak bersidang di tangan umno.

      Tak bersidang umno tarik diri..ada buat.?

      Tak ada buat, terus jilat Muhyiddin JUGA.

      Delete
  3. NAFSU...
    ..kalu tak dikawal IMAN..
    ....jadilah meraka itu...
    ........perogol laa
    ..........peliwat laa
    ............perasuah laaa
    ...............penyamun laaa..
    ................chief penyamun laaa (nafsu tahap dewa)
    ..................pencacai cacai laaa..

    Atok atok biasanya tak beberapa benafsu dah...
    ..gamak tua laaa bagus jadi PM..
    ....PM tak bernafsu..

    ReplyDelete
  4. Yg sibuk nak bersidang ni apsal bengap sangat.
    Cakap mcm tahu. Ini negara demokrasi la. Itu la ini la. Check n balance la.
    Dia paham ke dak dlm negara demokrasi.. Bila ordinan darurat .. Parlimen digantung.
    Tak kira la sains ckp apa ke.. Chief penyamun jibi nak troll ke.. Tak jejas apa2 pun sbg pm.
    Ydpa memang kata boleh bersidang tapi bila dah difikirkan sesuai atas nasihat pm. Baca kasi habis.

    Sesapa pun dlm kedudukan muyidin, dia akan terus guna kuasa dlm masa darurat yg dibenarkan ni utk kekal. Tak salah. Sebab dibenarkan dlm perundangan. Pandai pandai la dia bikin.

    ReplyDelete