Sunday, March 7, 2021

KITA TERTIPU DENGAN SYAITAN KORONA DAN KENAPA ALLAH HANTAR KEPADA KITA (?)....

Terkini/tambah info/untuk koleksi peribadi:


.....


Memahami dengan lebih mendalam sejauh mana kesilapan kita dalam tipu daya syaitan SEHINGGA menjarakan  diri dalam solat jemaah - SEHINGGA sekarang MASIH diteruskan (?)

Takut yang salah kepada corona hingga ke arah syirik, berhati hati lah..

Jangan Komen SEHINGGA membaca link sampai habis.

 Surah Fussilat Ayat 25

Allah hadiahkan qarrin kepada manusia...

Apakah vaksin satu penyelesaian atau satu lagi kaedah meruntuh iman (?)

Orang Islam sedunia mustahil dan sukar dikafirkan tetapi kaedah memesong hingga ke tahap syirik terus berterusan usaha oleh musuh Islam..

Berhati hati lah..

14 comments:

  1. yer sokong org islam sukar di kapirkan tapi mudah dipesongkan spt liberal, comango@gereja G25 syiah dan pluralisma agama...

    lu fikir lah sindri...

    ReplyDelete
  2. dengar cakap sipakar..
    ... kalu dengar cakap sijahil...
    ......ajer kena calit jebor sebulan sekali..

    jaga diri.. jaga semua..

    ReplyDelete
  3. ....bising sipolan polan ..
    .....masjid tak boleh pegi...
    .......restoran dah sesak masak...
    .........shopping mall bole pulak lepak lepak...

    masjid dah bole masuk..
    ... suboh satu saf setengah jer..
    ......sipolan polan tu pegi mana..

    ReplyDelete
  4. jangan banyak fikir bro
    ...kalu vaksin haram..
    .....mufti laa tunggung dosa...
    .......kita orang umum...
    ........ikut jer kata mufti...
    ..........jangan jadi sijahil lagak sijahal..
    .............jangan terkisima kata disajad..

    ReplyDelete
  5. Komen orang yang Tak baca sampai tamat, Tak baca link, belum baca dah buat rumusan boleh dikenali..

    ReplyDelete
  6. 5 Komen (satu Tak siar) dari orang yang sama..
    Link Tak baca..sebab tu Tak sentuh, Tak ilmiah..
    Confirm gang lalat HIJAU.

    ReplyDelete
  7. Tough to clean up the mess PH made, says Hadi

    If this is not HYPOCRISY, whatis?????

    ReplyDelete
  8. Dah 22 tahun 22 bulan kena bodo bodoo jer kena tipu... yg sorang ni pulak dah berpuluh tahun goreng tak menjadi..

    Mahyuddin dah gi masuk Kaabah, klu bang non buat tawap dan masuk kaabah mungkinkah pengundi melayu isle kembali undi Bang Non kite...!??

    Nak belanja gambar Bang Non gi haji pun susah... muskil jugak belanja bang non tawap masa gi aji dolu..

    klu gi tempat lain satu muka buku penuh gbar bang non ...


    kikikiki..

    ReplyDelete
  9. Dah 22 tahun 22 bulan kena bodo bodoo jer kena tipu... yg sorang ni pulak dah berpuluh tahun goreng tak menjadi..

    Mahyuddin dah gi masuk Kaabah, klu bang non buat tawap dan masuk kaabah mungkinkah pengundi melayu isle kembali undi Bang Non kite...!??

    Nak belanja gambar Bang Non gi haji pun susah... muskil jugak bang non belanja ler gambar tawap ka , saie ka lontar ka masa gi aji dolu..

    klu gi tempat lain satu muka buku penuh gbar bang non ...


    kikikiki..

    ReplyDelete
  10. Anwar Quote Dolu dolu laahh..

    Ari ini ke Putar Jaya Esokkkk Harga Minyak Turunnnnn...!!

    Ari ni cabaran Quote Aljub

    Ari ni tunjuk gambar tawaf, saie lontar masa pi haji...

    Esokkkk Bang Non jadi Perdana Mentri..


    ada bran...!?

    kikikiki..

    ReplyDelete
  11. klu nk ambik vaksin,ambik.klu xmau,jgn ambik.ikut suka msg2.ikut suka hangpa.Dah xmau ambik,hasut la pulak jgn ambik.Pelaq pny manusia.

    ReplyDelete
  12. Bila Tak baca habis..
    Komen jadi merapu..

    Ayat al Quran dikaitkan dengan menghasut?

    Yang ambik vaksin pun, ambiklah..
    Kenapa nak hasut..
    Kenapa nak marah yg Tak mahu?

    Vaksin menecahbelahkan orang Islam?

    ReplyDelete
  13. KD

    Perkataan Corona adalah bermaksud "crown" dalam bahasa Inggeris atau mahkota dalam bahasa melayu.

    Corona virus ini dinamakan sedemikian kerana bentuk virus ini ada seperti struktur crown yang berfungsi seperti cangkuk untuk melekat kepada sel manausia.

    Ini tak ada kaitan dengan ayat seperti mana yang disebutkan. Tidak ada kaitan juga dengan Jin.

    Tidak timbul juga "Vaksin ini memecah belahkan orang Islam"

    Untuk supaya pandemic ini tamat, adalah perlu supaya lebih 70% rakyat sudah divaksin.

    Sekira 70% rakyat sudah vaksin, virus ini tidak akan dapat berjangkit dan akhirnya tamat.

    Oleh itu adalah perlu supaya mereka yang menghasut ini dihentikan.

    Orang yang menunaikan haji pun sudah sekian lama kena vaksin dan perkara ini tidak dipersoalkan,

    Corona virus tak ada kaitan dengan Jin kerana virus ini boleh dilihat secara fizikal dalam microkop elektronik.

    Kalau proses vaksin ini berjaya, maka dengan izin Tuhan dan kita semua dapat kembali macam biasa.

    ReplyDelete