Monday, March 8, 2021

LHDN ERA MUHYIDDIN SUAMI ROSMAH MAHATHIR


 http://kluangmanexpress.blogspot.com/2021/03/suami-rosmah-kembali-popular.html?m=1

8 comments:

  1. Lhdn era BN zaman najibul memang dipaksa samseng. Kutip duit sbb tak cukup bayar brim. Duit projek setting derma 1mdb masuk poket. Kehkehkeh


    https://m.malaysiakini.com/news/424650

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer kerr..
      ..kalu fitnah muflis nanti kau..

      Delete
  2. Ramai rakyat yang berterima kasih pada Najib minggu ini.

    Saya baca ramai yang i-happy hari ini tapi ramai juga yang i-kecewa. Walaupun ketua kerajaan beritahu saya bahawa skim i-Sinar sudah elok dan suruh saya henti tekan kerajaan untuk hal ini, saya tetap mahu kerajaan hapuskan segala syarat pengeluaran dengan segera.

    "Buatlah macam i-Lestari. Siapa yang rasa mereka ada keperluan, biarlah mereka keluarkan sedikit duit jika mereka masih ada baki dalam akaun. Bukan nak keluarkan semua pun. Cuma sehingga RM10,000 sahaja," katanya dalam statusnya di laman Facebook Januari yang lalu..

    Najib Tun Razak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai. Tu najib. Wak komedi tak copy n paste ke.kehkeh

      Delete
  3. susah sangat nak bayau cukai...
    nipuuu jer kerja nyer..
    ...kalu aku PM
    ..... aku arah guna keta kebal kajau malaun-malaun tak bayau cukai niii..

    ReplyDelete
  4. Pak menteri pun tak bayar cukai.camnor Tu..boleh bagi berjuta2 kat MP yg sanggup berpaling tadah..Mano datang duit berjuta..juta Thu
    Tang rakyat,memanjang duit takda..nak Mohon Beli perabot baru kat sekolah,memanjang bajet takda.tapi menteri boleh byr berjuta2 kepada mereka yg sanggung berpaling tadah..
    Kerajaan melayu Islam katakan😘🤗

    ReplyDelete
  5. Murtad itu jenayah dlm islam jangan ambil mudah.

    Golongan evangelist bertepuk tangan kerana memudahkan ‘kerja-kerja’ mereka

    Gejala murtad atau keluar daripada agama Islam adalah satu jenayah berat dan tindakannya bukan perkara main-main.

    Ketua Setiausaha Kluster Dakwah Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Ustaz Mohd Noor Azib Asmangi berkata, individu beragama Islam yang murtad akan mendapat hukuman berat bukan sahaja di dunia, malah akan diazab di akhirat.

    Jelasnya, perbuatan individu murtad dan mengisytiharkan perbuatannya jauh lebih berat berbanding mereka yang jatuh kafir.

    Katanya, pegangan agama individu terbabit telah rosak secara tersembunyi atau tidak disengajakan.

    “Ini kerana individu murtad dengan bangganya melanggar perintah Allah dan telah mempromosikan kemungkaran

    “Lebih-lebih lagi mereka yang ramai pengikutnya di kalangan orang muda,” katanya ketika dihubungi Ismaweb.net hari ini.

    Mengulas lanjut, beliau berkata, agama Islam adalah agama yang diturunkan Allah SWT, yang juga satu-satunya agama yang benar dan diterimaNya.

    Jangan diharap dengan pemimpin yang bersekongkol dengan agenda Liberal, Pluralisma, COMANGO Syiah ini untuk mempertahankan kesucian Islam yang sebenar.

    Kita sudah kenal pasti siapa pemimpin yang bersekongkol dengan golongan ini samada di blok PH dan PN mahupun parti nyawa nyawa ikan seperti PejWang.

    PRU 15 adalah jalan jihad untuk kita hapuskan terus pemimpin ini. Hapus dan simen.

    ReplyDelete
  6. aku gaji kecik pon bayau cukai tiap tahun...
    .. simalaun pendapatan juta juta liat bayau cukai...
    .....P E N D E R H A K A....

    @lalateejo

    ReplyDelete