Tuesday, March 9, 2021

LUBANG PALSU PECAH

http://www.theedgemarkets.com/article/zahid-lodges-police-report-over-viral-message-claiming-more-charges-be-filed-against-him#.YEgA4v_Ox4g.whatsapp 


https://quantumnrich.com


Very simple, kalaupun ada 1001 lagi KHABAR angin.. biarlah angin ITU berlalu...



Mamat ini dah minta maaf dikerjakan oleh walaun PAS...belum PRU, belum BAHAGI kerusi sudah ada ciri² GENTAR akur.. kenapa tidak pertahankan kenyataan yang benar...

HARI INI DALAM SEJARAH


10 comments:

  1. POLITIK MELAYU DALAM SEJARAH..

    masuk umno..
    .. dicampak keluar umno...
    .....masuk umno..
    .......keluar umno...
    ........masuk umno....
    .........keluar umno...
    ...........masuk bersatu..
    .............keluar bersatu....
    ...............masuk pejuang...
    tak tau nak keluar ke tidak lagiii...

    yang pasti kita...
    ... mula keluar lubang..
    ......akhir masuk lubang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak ni mesti peminat Anwar tegar @ Azmin..

      Delete
    2. ...lubang sepol nuwar dah masuk kan..?

      Delete
    3. idak kluangman..
      idak sesekali...
      saya peminat hj hadi...
      sejak 1983..
      pertama kali dengar ceramah dia..
      di upm serdang..
      2 jam berdiri..

      entah entah kluangman belum keluar lagiii..

      @lalateejo

      Delete
  2. Musoh nombor wahid PAS...
    .... bukan DAP
    .......bukan MCA
    .........bukan MIC

    tapi sipolan polan tu laaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si polan nyanyuk tu pun buat kau panas montot..

      Jangan mental koyak bro dalam.perjuangan..

      Delete
  3. Shahrul main politik tahap tinggi...
    ...budak budak baru nak up mana faham nya...

    Strategi..

    ReplyDelete
  4. bak kata Tajudin..
    ..PAS parti kecil..
    ....jangan nak sibuk sibuk hal UMNO..
    ......UMNO parti besar..

    lalat hijau jer PAS nii ..
    ..kan kan kd..

    ReplyDelete
  5. Kalu lalat taik pon nampak warna hijau..
    .. tuu bukan masalah mata...
    ......tu masalah mental..
    .........dak rabak rabik dahh tuu..

    KLUANGMAN...
    .. jadi gundah gulana...
    ..... PRU dah se inchi lagii...
    .......sipolan akan jadi PM lagi...
    .........idup perjuangan..

    ReplyDelete