Friday, March 26, 2021

MENJAWAB PANDANGAN² BODO...

Mahathir mahu bina Mukhriz...begitulah lebih kurang bahasa bodo yang diputarkan oleh musuh dungus...

Aku jawab simple..

Semasa PM, Tun boleh letak semua anaknya di sisi atas politik dan kerajaan.. kau orang pun dah cop dia Firaun..

Takkanlah Firaun tak boleh buat semua tu.

Mahathir gagal sebagai Firaun.

Dalam semua masa tidak bersetuju, perhubungan sukar dengan paklah, Najib, Anwar dan Muhyiddin.. Tun hanya perlu tawarkan syarat letak Mukhriz sebagai TPM... Semua akan serbu pelahap setuju.

Sekali lagi Tun gagal dan tidak mengambil peluang itu.

Prinsip perjuangan dan kebenarannya sangat jelas.

Harap jangan ada lagi soalan dan fitnah bodo.

Banyak lagi kelemahan dan kekurangan Mahathir, katakanlah dan seranglah secara fakta.

7 comments:

  1. akhir akhir ini..
    DS Najib kelihatan BERSIH..
    kata katanya dipetik pembencinya..
    komennya jadi tajuk berita blog reformasi..
    HERO susah DS Najib..
    pejuang rakyat..
    duludulu dicop.. pengkhianat rakyat..
    dunia dunia..
    BAIK itu tidak penting..
    yang penting kelihatan BAIK..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakta korup tersedia, rayuan dah lepas belum..

      bosskurkur bersih ke? cumanya membeli masa di media sosial.

      Delete
  2. Sesetengah melayu muslim lemah dan kurang ilmu dalam memilih pemimpin bersih.

    Kelihatan bersih tapi dah dihukum oleh mahkamah....masih dianggap baik dan suci....sad

    ReplyDelete
  3. Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata, antara isu tersebut ialah desakan rakyat agar menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) bagi menyiasat dakwaan salah laku dan penyelewengan dalam Tabung Haji (TH), serta pembelaan buat anggota bomba, Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim.

    “Bagaimana pula status siasatan dan pendakwaan kes-kes pimpinan PH yang digugurkan atau ditarik balik termasuk kes banglo dan terowong (bekas Menteri Kewangan) Lim Guan Eng, kes ADUN (Ahli Dewan Undangan Negeri) DAP dalam aktiviti pengganas LTTE, kes rogol melibatkan bekas ADUN DAP di Perak dan lain-lain?

    “Apakah kerajaan PN akan juga terus berdiam diri terhadap tuntutan penubuhan RCI menyiasat segala pendedahan bekas Peguam Negara, (Tan Sri) Tommy Thomas dalam bukunya ‘My Story: Justice in the Wilderness’ yang jelas menggambarkan wujud pendakwaan terpilih, campur tangan politik dalam badan pengadilan dan kehakiman, bahkan wujud penyalahgunaan kuasa dalam pelantikan Hakim,” katanya.

    Bertindak dan Tangkap Segera Orang Itu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila nak rci kes azilah bunuh atontoya. Tanye je.kihkih

      Delete
    2. dah takde jawatan menteri memang kuat menyalak.. yg menyamun puak dia, yg bagi dividen melangit pun puak dia jugak.

      uban penuh kepala pun masih nak jawatan ketua pemuda.

      klu nak perbaik negara, bagi kemas parti tu dulu lah.

      Delete
  4. aku pun tunggu rci altontoya.. Tun masa berkuasa napa tak buat altontonya punya rci....!?

    Yang Tun pi tanam dolu kat Putar Jaya hang suh dia pi bukaka balik... buat semak mata mmemandang...

    kau nak fakta link ka...!?

    ReplyDelete