Wednesday, March 17, 2021

PAS TIDAK TERSENARAI

PAS tidak TERSENARAI..





http://www.quantumnrich.com


Pendapatan berasas kepada nilai 10 kali ganda.

Pasaran diluaskan ke Indonesia dan SINGAPURA mulai April 2021.

https://israconsulting.my/about-us/shariah-supervisory-board/

7 comments:

  1. https://youtu.be/tZ0AAdEVDoY

    Terbaik!

    Jgn lupa kes baru ni menang si kristian boleh guna kalimah allah merujuk tuhan mereia disebabkan fakta kes dari surat najib dan kabinet.
    Bravo!

    ReplyDelete
  2. https://youtu.be/ruHwlELrDb4

    Terjahanam!

    Patut la pm tepi. Kiki

    ReplyDelete
  3. quantum tu skim piramid... melayu mcm KD Budak Suman Jon Doe Minah karan pomen bawah tanah jugak yg jadi mangsa....

    alahaiiiii... kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's ok bro, kau tak.mampu...just tumpang tengok kejayaan orang lain

      Kau tunggu dedak je disumbat.

      Delete
  4. Terbaek lah Bossku ekzos moto pun kasi up.....

    Virus Covid tak takut pada bunyi ekzos.

    Jika pengguna motor nak perbetulkan ekzos dan aksesori motor mereka pun perlukan masa dan wang.

    Tapi dalam krisis pandemik ini, ramai tidak ada duit berlebihan untuk memperbetulkannya.

    Ekoran itu, ramai anak-anak muda yang tidak lagi berani membawa bike keluar untuk mencari rezeki sebab takut disaman RM2,000, penjara 6 bulan dan bike disita.
    Saya rasa usaha mencari salah ekzos berbunyi tidak membantu dalam usaha melawan Covid dan tidak menyumbang kepada pemulihan ekonomi.

    Jika nak dilaksanakan operasi penguatkuasaan, saya berpendapat ianya lebih adil untuk beri tempoh pengampunan selama separuh tahun atau setahun setelah pandemik Covid sudah berakhir dan ekonomi telah memulih untuk memberi peluang pengguna motor mencari pendapatan untuk memperbaiki motor mereka.

    Berilah tempoh yang munasabah bagi anak-anak muda untuk bernafas semula ketika pandemik Covid ini.

    Jika parlimen boleh ditangguh dengan alasan tak masuk akal sehingga darurat berakhir dan PRU boleh diketepikan dengan alasan perlu tunggu sehingga pandemik berakhir, kenapa pula operasi penguatkuasaan ekzos serta aksesori motor tidak boleh ditangguh selagi ianya tidak membahayakan nyawa?

    Hasil dari pandangan yang diutarakan oleh Najib itu JPJ mengeluarkan satu kenyataan bahawa operasi ekzos bising akan diteruskan tapi mereka tidak akan lagi denda, hukum atau sita serta-merta tetapi..

    Sebentar tadi, JPJ keluarkan statement bahawa operasi ekzos bising akan diteruskan tapi mereka tidak akan lagi denda, hukum atau sita serta-merta
    Posted by Najib Razak on Tuesday, 16 March 2021

    Hmmm.... Bossku jugak yang ke depan...

    ReplyDelete
  5. KD tersenarai ker idak..?

    ReplyDelete
  6. PAS TIDAK TERSENARAI...
    .. pelik niiii..
    .....nak sholat jemaah..
    .......mesti ada dalam senarai..
    ..........PAS TIDAK ADA DALAM SENARAI..

    ReplyDelete