Monday, March 15, 2021

PKR DAP JOHOR TERDESAK, PUBLISITI MURAHAN, GALAKAN PERLANGGARAN SOP???

Nilai sendiri...

Tiada harapan darurat dan rentas negeri ditarik balik.

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2021/03/15/dap-johor-pkr-offer-to-help-anyone-issued-rm10000-fine/

5 comments:

  1. Admin tongong!!!
    Org yg ko puja merupakan 3 manusia pukimak yg dibenci di negara tercinta ini...kihkihkih

    Ko kena kerja kuat sikit utk keluarkan salah seorg dpd mrk keluar dari senarai top 3 tu. Klu tidak sia2 jer kerja ko nak pecah belahkan gabungan dlm ph dan akar umbi mrk.
    Syukur org umno dah sebulat suara tolak legasi tamak haloba nie...

    Nampak mcm terkubur manusia pujaan ko dan minah tongong pru15 nanti...
    Hihihihi hihihihi......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah pukul 6.2pm ni, ANWAR DAH JUMPA AGONG LOM PUKUL 4.30pm tadi, Anon 5.38am....?
      Bukan main yakin lalat hijau Anon 5.38am pagi ni, menyumpah seranah kita kat atas ni, KD. Apasal senyap je...?
      Once again, counting the chicken before they are hatched. Kesian lalat hujau, memaki hamun bemegah konon dah ada nombor. Huahuahuwa.....😆😆😆😆😆

      Delete
  2. "Tokoh berbillion billion yang sangat takut kiranya saya jadi PM itu sudah diketahui" kata Anwar Ibrahim

    Sekiranya sokongan diberikan oleh rakyat, beliau akan terus menjaga kepentingan terutamanya rakyat bawahan.

    “Saya tahu yang kaya raya ada duit berbilion-bilion itu memang tak berapa setujulah (saya jadi Perdana Menteri).

    "Tokoh yang billion-bilion ini, dia memang takut dengan saya, ya dia sangat takut dengan Anwar Ibrahim" kata Anwar lagi.

    Anwar yang sebelum ini dijanjikan jawatan Perdana Menteri ketika pemerintahan PH berkata, ‘kejatuhan' PH bukan sesuatu yang mengejutkan.

    “(Bekas Peguam Negara) Tommy Thomas (juga) ada pandangannya (mengenai kejatuhan PH) dan pelbagai yang lain turut ada pandangan masing-masing. Tapi pada fahaman saya, hal ini bukan satu kejutan.

    “Telah ada satu persiapan yang lebih awal termasuk kelompok yang khianat daripada PKR dan Bersatu

    “Dia kata semua okey, jadi saya pun faham lah siapa tokoh berbillion billion itu. Sekarang ini ia sudah terdedah, kita ada rakaman audio lagi.

    #habislahtokohbillionkaliini

    ReplyDelete
  3. Nak jadi pm apanya kalau dah pernah masuk jel 6 tahun salah guna kuasa.campor kes liwat lagi 5 tahun. Takkan la rakkyat malasyia nk pm bekas penjenayah. Otak tu kasi pikior sikit

    ReplyDelete