Saturday, March 20, 2021

PLAN B KANTOI

http://feedproxy.google.com/~r/TukarTiub/~3/XQf_wv96uYM/ini-dia-bentuk-pelan-b-nik-nazmi.html 

5 comments:

  1. Sudah la, benda dah lepas. Projek nak halang Anwar dah jadi kan. Serang org takde kuase buat ape. Ade rezeki dia, tunggu je la pru nanti. Betul la Aku baca gamaknya. Gamaknya ye, pusing kot mane pun. Ade big mastermind yg tak kelihatan. Dia beracting mcm dia mangsa, tapi dia la bapak segalanya. Ape nak heran org politics... Cerdik pandai org Dulu. Tarik rambut dlm tepung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Master mind adalah rakyat. Orang melayu islam tak sangguo berperdana menterikan sorg bekas banduan penjenayah salahguna kuasa dan jenayah liwat yakni individu yg bersedap sedap dgn jubur jantan.kiki

      Delete
  2. habis sudah kah modal...

    ReplyDelete
  3. Di US sekarang serangan ke atas orang Asia semakin meningkat. Nak pegi sekolah kena serang, nak pergi kerja kena serang, duduk tepi jalan pun kena serang.

    Mana manusia-manusia yang selalu sangat mengagungkan Barat ni sebagai serba serbi lebih baik dari Malaysia untuk bangsa pendatang? Baru jadi Datuk Bandar di ceruk kecil di US , semua hina negara sendiri.

    Sekurang-kurangnya, bangsa bukan melayu/bumiputera tidak pernah diserang demikian rupa.

    Sori tuan blog. Cuma nak meluahkan sedikit perasaan. K bye.

    ReplyDelete
  4. Yg ramai kaki songlap, rasuah, dadah, pecah amanah tu bangsa apa?pemimpin pon sangkot kes pasai duit tu bangsanya malu apa bossku?sapu saja.. Negara ini kita yg punya kn.

    ReplyDelete