Monday, March 15, 2021

PRINT AND FRAME


# Melayu AKAN terus dipandang tinggi jika ada akhlak, amanah dan ekonomi nya hebat, infaqnya luas - bukan meminta-minta atau korup.




....







9 comments:

  1. Jangan la letak gambar Tun besar2 macam tu. Nanti macai tak boleh tido malam nanti. Terus demam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah..

      Takkan aku nak frame gambar penyamun letak dalam rumah..

      Delete
    2. ketawa besar nampak...
      .....kahkahkahkahkah...
      ........frame gambar chief penyamun...
      ...........nak grand lagii
      ..............frame gambar 4 penyamun tuu..
      kahkahkah

      Delete
    3. Siapa penyamun?
      Bukan yang dah kena hukum tu ke?

      Delete
    4. ..yang tuu penyamun BODOH..
      ....chief .penyamun BIJAK..
      ......mana bole kena hukum...
      TABIK chief penyamun..

      Delete
  2. Yang beria ia sangat ialah Anwar Ibrahim, tetiba yang sangap walaun Tun Mahathir. kah kah kah...

    Pemimpin bahagian Umno tidak berpuas dengan tindak tanduk Presiden PKR Anwar Ibrahim yang kebelakangan ini yang sering memberikan komen berkenaan parti itu.

    Mereka berkata Umno tetap berpegang teguh kepada kesepakatan sebelum ini untuk tidak bekerjasama dengan Anwar dan tidak memiliki keinginan untuk berpakat dengan bekas timbalan presiden Umno tersebut.

    Kenyataan pemimpin bahagian Umno itu menafikan kenyataan Anwar yang mengesahkan bahawa PKR telah mengadakan siri rundingan bersama pimpinan Umno, sebuah kenyataan yang mengesahkan sokongan yang ditunjukkan Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi terhadap ketua pembangkang itu.

    Yang naik horny dan sangap walaun Tun Mahathir mintak frame gambar... kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. Ahli Parlimen Bagan Datuk itu juga mengaku tidak bersalah terhadap 33 pertuduhan pilihan mengikut Seksyen 165 Kanun Keseksaan, sebagai Menteri Dalam Negeri, menerima suapan berjumlah SGD13.56 juta berhubung sistem VLN antara 2014 hingga 2017.

    Bagi tujuh pertuduhan lagi, Ahmad Zahid didakwa sebagai Menteri Dalam Negeri memperoleh untuk dirinya wang tunai SG$1,150,000, RM3,000,000, EURO15,000 dan US$15,000 tanpa balasan daripada syarikat sama yang mempunyai hubungan dengan kerja rasmi beliau.

    Mintak tolong kpd pnyokong peliwat nuwar dan pensokong penyamun agar dapat bantu wak tempe preaiden umno ni. Kalau boleh backup la.. Troll. Jgn asik bantu pencuri najip je. Womeh. Kiki

    ReplyDelete
  4. Malu ape bossku ajer...

    yg lain q serra serra what ever will be will be....


    kiki

    ReplyDelete