Thursday, March 18, 2021

SIAPA PENGKHIANAT UMNO YANG BERUNDING DENGAN ANWAR

Siasat 

Tangkap 

Pecat







15 comments:

  1. siapa P E G K H I A N A T umno terulong?

    A) Tengku Abdul Rahman
    B) Tun Razak
    C) Tun Husin
    D) Tun ehem ehem
    E) Tun Abdullah
    F) Datuk Seri ehem ehem
    G) Tan Sri ehem ehem

    JAWAPAN: ehem ehem

    ReplyDelete
  2. Malaysia vs Korea Utara habis lah Malaysia kali ini.

    Hari ini Korea Utara telah memutuskan hubungan diplomatik dengan Malaysia selepas seorang rakyatnya yang menetap di sini, bakal diekstradisi ke Amerika Syarikat untuk menghadapi tuduhan pengubahan wang haram.

    Kementerian Luarnya dalam satu kenyataan rasmi yang disiarkan agensi berita negara itu KCNA berkata, Malaysia telah melakukan ‘jenayah yang tidak boleh dimaafkan’, dan ‘menghantar rakyatnya yang tak bersalah ke AS dengan cara paksaan.

    "Susulan situasi semasa, Kementerian Luar Korea Utara dengan ini memutuskan untuk menghentikan semua hubungan diplomatik dengan Malaysia, yang telah melakukan tindakan bermusuhan terhadap Korea Utara, atas tekanan Amerika Syarikat.

    "Pada waktu ini, pihak berkuasa Malaysia akan menanggung tanggungjawab penuh terhadap kesemua akibat yang bakal berlaku antara dua negara ini," menurut kenyataan itu lagi.

    Selain itu, Kementerian Luar Korea Utara berkata, Washington turut akan menanggung akibat perbuatannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde telur ke takut dgn korea utara? Gi mampus la korea utara. Askar pun tua2

      Delete
  3. Salah ke kalau nk berunding??
    Madey, Abahcow, Mat Sabu, LKS, Hadi awang semuanya pernah berunding dgn Anwar....dah pernah bekerjasama dgn Anwar....
    Apa nk heran...
    Ada yg dh takut kot!!!...

    ReplyDelete
  4. Hanya dua ekor berok saje yg berunding dgn pembangkang nuwar SEMASA dia masih melepek jadi ahli umno. Wak jahid komedi dgn najibul pencuri.

    ReplyDelete
  5. Stadium 8,000 penonton dah boleh buka, Parlimen 222 MP bila lagi?’

    kikiki... bossku kata amacam wat sidang kat stadiommm penjarakkan sosial 10 meter sorang..!!!


    kikikikiki...

    ReplyDelete
  6. Dah tentulah ahli UMNO yang mengkhianati partinya sendiri.
    Sebab mereka masih mengendong presiden parti padahal musuh UMNO tersenyum lebar kerana UMNO akan dikuburkan oleh presidennya tetapi ahli UMNO tak faham membaca game ini.
    Kesian...
    Bila nak bijak?

    ReplyDelete
  7. Pecat mangkuk umno yg sain surat sokong pembangkang. Terang2 pengkhianat. Silap..pengkhianat untuk manusia je. Kalau haiwan nak gelar apa? Kikiki

    ReplyDelete
  8. Kau rase camno fakta ni...!!

    Kos lawatan luar negara DS Najib Tun Razak semasa beliau menjadi Perdana Menteri adalah RM8juta setahun.

    Hasilnya,
    Tahun 2016, DS Najib Tun Razak pergi ke China. Bawa balik pelaburan berjumlah RM144 bilion.

    Tahun 2017, DS Najib Tun Razak pergi India. Bawa balik pelaburan berjumlah RM158.4 bilion.

    Muhyuddin gi Arab dapat kuota 10,000 jemaah haji... pendemik kurang kuar negara .. kira ok lah

    Kos lawatan ke luar negara Tun Dr Mahathir ke 22 lokasi adalah RM14juta setahun, tahun pertama pentadbiran PM7.

    Hasilnya,

    Eeelekk RM0.00 sen pelaburan. Hanya telor bergoyang ke sana ke sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tambah sikit lagi fakta, bro..
      Kurang power...

      Cuba kau Kira pula fakta PM6,7,8...siapa yg PALING banyak.menyamun..

      Dah confirm pun.

      Delete
    2. kepala perompak negara brapa kepala perompak samun yerr

      kikikiki

      Delete
    3. Kepala perompak kan dah kena hukum penjara!
      Awak datang dari dunia mana?

      Delete