Monday, March 8, 2021

SUAMI ROSMAH KEMBALI POPULAR


 Melayu mudah lupa benar kata Dr M
 



16 comments:

  1. Berita gembira kununya dia popular.. Tapi hakikatnya diri sendiri berpura2 gembira.. Acah2 troll, acah2 pikirkan rakeyat.. Dlm jiwa menggelupur kaki sebelah dlm jel. Belum campur lg pertuduhan kes songlap 1mdb.kikihkih

    ReplyDelete
  2. Sama la dgn Tun, andai Tun juga org melayu. Sekali beliau kata DAP adalah parti paling rasis. Kemudian, mungkin akibat lupa beliau kata DAP tidaklah rasispun. Itu anggapan rakyat yang belum mengenali DAP. Kan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ITU strategi politik..utk tundukan DAP dan mat SABU dan Anwar dan menang pilihanraya dan tewaskan Najib.. dan sekali lagi lepaskan jawatan utk tewaskan semua kali kedua dan terus menolak kerjasama dengan penyamun.

      Rakyat nilaikan sendiri DAP Hari ini..

      Delete
    2. Strategi politik...?
      ...terkesima dengan masa silam...
      .....hakikatnya...
      .......pengemis politik..
      ........tu laaa malayu..
      ..........retak seribu...

      Delete
    3. Pecacai memang sukar sikitlah untuk faham high politics.

      Delete
    4. Dap lg. Kot mana pon mst ada Dap. Yg dok perbodoh Melayu, Melayu sendiri. Yg salah bangsa lain. Hahaha

      Delete
  3. Melayu bukan sekadar mudah lupa. Mudah rasuah, mudah berlagak, mudah jadi langau ijau, mudah jual agama, mudah jual maruah, malah mudah segala²nya TERMASUK MUDAH MEMBODOHKAN DIRI hanya kerana 3ringgit sehari 100sebulan 1200setahun....sbb tak tahu malu
    Yg melayu payah adalah UTK berfikir dan menilai kebenaran.

    ReplyDelete
  4. Dia dah disahkan pencuri ka atau belum..!?

    kikikiki... melayu mme mudah lupa bila dia ke tahap nyanyuk...


    kikikiki.. dah sah ker istihar pencuri..!?

    ReplyDelete
  5. Pada otai otai reformasi yang hari hari membatu api dan adu domba PAS dng UMNO. Nihh haahh Trending terbaru sekarang ni.. asal tawaf masuk kaabah..!!

    Dolu dolu 22 tahun 22 bulan kena bodo bodoo jer kena tipu... asal tawaf masuk lam kaabah

    Asal tawap ajer masuk kaabah, asal tawap masuk lam kaabah, asal masuk lam kaabah pegi ke mekah...kikiki..

    Yg sorang ni pulak dah berpuluh tahun goreng sana sini tapi masih tak menjadi jugakk jadi Perdana Mintri.. asyik PM tepi ajer..

    Mahyuddin dah gi masuk Kaabah, Najib udah masuk jugak, agak agak otai reformasi klu bang non buat tawap dan masuk kaabah mungkin pengundi melayu isle kembali undi Bang Non kite tak...!?? Klu Bang Non masuk lam kaabah hari hari ler otai tayang gebang dlm fb, wssup telegram tweet dll.. kannn..!

    Nak belanja gambar Bang Non gi haji pun susah... muskil jugak dng bang non kite nih.. belanja ler gambar tawap ka , saie ka lontar ka masa gi aji dolu dolu..

    klu gi tempat lain satu muka buku penuh gbar bang non siap video bagai... macam macam video ada haahhh..!!

    Pada otai reformasi yang hari hari membatu apikan PAS, UMNO dan Bersatu..

    Dolu dolu itu Anwar punya Quote laahh..!!

    Ari ini ke Putar Jaya Esokkkk Harga Minyak Turunnnnn...!!

    Skg ni cabaran utk Otai Reformasi punya Quote Anwar lahh...!

    "Ari ni tunjuk gambar tawaf, saie ka, masa pi melontar ka.!, esok Bang Non jadi Perdana Mentri..!!"


    Cabaran yg ssgt mudah...!!


    Otai reformasi ada bran tunjuk gambar ka...!?

    kikikiki..

    ReplyDelete
  6. Beri separuh atau satu je alasan kenapa Najib AKAN dibebaskan.

    Hukuman penjara 72 tahun mahu dinafikan dengan APA? Konspirasi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..byk contoh lh kd..undang2 ni manusia yg bikin..apa susah utk manusia nk ubah2..bawa kreta lawan arus..lps tu langgar org sampai mati pun boleh lepas..cuma perlu tunjuk kad oku ja..
      Hina agama..lps tu mohon maaf pun lepas..baws kreta mabuk pun boleh x salah..
      Campak bayi dr tingkat 12 pun boleh lepas...
      Ni lagi kn org politik..try lompat jd katak..gerenti lepas lh..

      Delete
  7. KD ..RBA ni mati matian pertahankan najib Rosmah .. kentut najib rosmah busuk bangar pun mereka kata wangi ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak budak..
      nak citer politik makam tinggi..
      kan KD kan..
      lalateejo

      Delete

  8. KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi pada Isnin diberitahu bahawa pengeluaran wang RM17.9 juta daripada Yayasan Akalbudi milik bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi adalah satu kesalahan pecah amanah kerana tidak mendapat persetujuan Lembaga Pemegang Amanah yang lain.

    Mcm mana lah rasanya makan duit haram anak beranak..
    Penyokong bangang..tengok je.kahlah

    ReplyDelete
  9. Pencurik melayu mudah lupa..

    https://www.astroawani.com/berita-malaysia/saya-belanja-berjuta-juta-tetapi-tidak-tahu-ia-wang-src-najib-228724

    ReplyDelete