Wednesday, March 24, 2021

YANG POSITIF DARI UMNO




    https://quantumnrich.com
 

Banyak lagi yang patut dibuat jika ikhlas untuk parti.

Berundur.




     https://quantumnrich.com

2 comments:

  1. Cuba korang semua tengok.
    Blogger kluangman ni jika 1 hari tak petik hal UMNO tak sah.haiiii dok kata parti ni dah nak melingkop toksah lah sibuk2 lagi.Kamu KD jaga ajelah promosi Parti Pejuang Atok tu.kan lebih afdal.

    ReplyDelete
  2. Umno ni kurang bersyukur. Umno ni kan ke sekarang ni sebahagian kerajaan. Yang tak terpilih ke jawatan kabinet ni, pandang le cermin apa pasal dan sebaiknya susun langkah nak kuatkan pengaruh terhadap parti. Nak bertanding sendiri, kita dah tahu dan kita tunggu la bila hari mengundi datang. Nak kerjasama dengan PH pun dipersilakan la.

    Yang akan menentukan keberkesanan langkah ni Pengundi dan tolong faham undi dari ahli akar-umbi parti aje takkan boleh cukup untuk umno dapat cukup kerusi macam yang dicanangkan. Kita nak dengar hujung minggu ni apa kesudahan sebetulnya yang akar-umbi nak. Sekarang ni pembesar-pembesar aje yang bercakap pongpang pongpang siang malam. Pembesar-pembesar banyak kepentingan masing-masing dan ramai kaki seleweng.
    Sebenarnya Mahathir dan PH takkan boleh dapat rampas kerajaan pada PRU14 kalau umno dah terlihat bertindak mengasingkan MO1, MO2 dan geng yang sebaju oren dengannya.
    Ni orang yang dah patut dapat pakai baju oren dipanggil bossku. Bossku dah kena hukum la. Belum masuk jel aje lagi tertangguh pasal proses undang-undang.

    Tiga-tiga orang yang meeting ni buang masa la. Pemerhati nak tengok hasil PAU dan hasil pemilihan.

    ReplyDelete