Sunday, March 28, 2021

ZAHID KATA NO UMNO...

Aku pun Tak faham..



Gaya ucapan, bahasa ucapan...semalam tok Mat, Hari ini Zahid ....memang no class of Presiden..no class of leaders..




Emosi tidak dapat DIKAWAL...


8 comments:

  1. Dia maksudkan Bersatu.

    Itu namanya TULAH.

    ReplyDelete
  2. Kikiki apa yg tak faham nya..!?

    cite sket

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebodohan sangat rupanya kau ni..

      Dulu sekolah kat Mana?
      Bagan Datoh ke Pekan...

      Delete
  3. Dah nak kedalam..betul la.no umno. Bakal mereput dlm palang besi.
    Pemakan duit haram

    ReplyDelete
  4. Apa nak buat, ini sahajalah kualiti pemimpin UMNO sekarang. Mungkin sebab dah bertahun-tahun hidup dengan korupsi, semua sudah mabuk kuasa sampai tidak sedar diri kenapa rakyat tolak UMNO dan BN PRU lepas.

    Yang macai-macai lain semua sokong membawa rebah.

    Perhimpunan penuh dengan retorik-retorik basi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Retorik basi...
      Ko tengok rupanya PAU UMNO ni...kikiki..kata basi

      Delete
    2. Aku tengok berita la bodoh. Takde masa aku nak tengok PAU lemau.

      Dalam berita dia lapor semua benda, termasuk la benda basi.

      Delete
  5. Umno selepas TDM nampak gah dan berjaya

    Umno selepas Pak Lah kelihatan letih kerana terlalu lena mimpi hadhari

    Umno selepas Cash is King Najib unmotivated, lost and directionless.

    Umno under Zahid is dead andgone

    ReplyDelete