Tuesday, April 6, 2021

ALHAMDULILLAH PERKEMBANGAN DI UMNO SANGAT BAIK

Zahid boleh kekal jadi Presiden hingga PRU15 jika PEMILIHAN parti 2021 belum dibuat tetapi perlu menamakan calon PM yang sesuai di KeMPEN PRU, bukan dirinya.

Zahid JUGA tidak mungkin dapat mempertahan jawatan nya jika PEMILIHAN di adakan.

Lebih Malang jika dia didapati bersalah oleh mahkamah tentulah TEKANAN Makin kuat untuk minta dia undur.


Walaupun nama Najib agak popular untuk KEMBALI sebagai PM tetapi umno tidak AKAN mengambil risiko.

Umno TUMPAS semasa dia PM logik apanya umno boleh menang jika namanya dicalonkan sebagai PM dengan berbaris tuduhan mahkamah ke atasnya.

Konspirasi atau pendakwaan terpilih adalah dongeng Lokman adam bersama 50 penyokongnya.

https://www.astroawani.com/berita-politik/zahid-tidak-sesuai-jadi-perdana-menteri-selepas-pru15-tajuddin-291814#.YGwXGmLLU20.whatsapp


# umno ni sikit je MASALAHNYA, kepala nya yang sudah busuk bernanah...badan MASIH ok, ekor MASIH cantik...

Buang dan potong je kepala ni, AKAN tumbuh buru yang lebih baik dan umno AKAN diterima semula.

Kembalikan semula Mahathir ke dalam umno... Termasuk WARISAN, jemput AMANAH .... Bersatupas bungkus, PKR balik Kampong...


https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2021/04/803986/sprm-beku-akaun-rm100-juta-sita-dua-helikopter



15 comments:

  1. Yang lain² tu ok. Setuju sangat. Potong buang yang mana jadi liabiliti. Tapi bab nak bawak semula mahathir ke dalam umno, oh no! Tak perlu. Bila mahathir masuk semula dalam umno, umno tak akan pulih malah akan rosak lagi teruk! Biarlah liabiliti-liabiliti tidak duduk menjadi pemimpin dalam umno. Duduk luar dan jangan ganggu kerja² membangunkan parti oleh muka² baru. Orang tua duduklah berehat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam.politik tiada yg tua tiadalah yg MUDA..ITU kena hadam.

      Pengaruh Mahathir mampu melongkangkan umno.justru pengaruh yang sama boleh menambahbaik...

      Saki baki penyamun AKAN pupus jika Mahathir ujud dalam umno..

      Di luar atau di dalam ummo, Mahathir bukan kaki tumpang, kaki panjat, sudah tiada kepentingan peribadi

      Delete
    2. Banyak la ko punya cengkadak kd. Tinjauan pendapat umum mendapati bahawa mahathir adalah antara sosok pemimpin yang paling tidak disukai, selain azmin dan beberapa yg lain. Kalau dah org awam tak suka kepada mahathir, apa pulak impaknya jika bawak mahathir masuk dalam umno? Biar lagi cepat umno menuju ke longkang? Sudah la kd. Takde isu nak bawak mahathir masuk dan memimpin umno. Buang kluster mahkamah dan berikan peluang kepada muka baru yang bagus memimpin parti ini. Kalau mahathir boleh jatuhkan umno, tidak semestinya mahathir boleh gemilangkan umno semula. Analoginya tikus yang rosakkan labu tidak ada upaya membaikinya semula.

      Delete
    3. Kajian tu melibatkan berapa ekor? SEHINGGA kau begitu terpengaruh?

      Mahathir tidak perlu bertanding untuk menang, cukuplah hujahnya untuk menggegarkan musuh.

      Baru ni Anwar bingung bila dia tidak dikritik Mahathir, seolah dia sudah tidak relevan...

      Lim Guan Eng bingkas bangun mempertahan diri dari dianggap racist...

      Ada ke yg percaya DAP tidak racist...itulah kebodohan Lim Guan Eng

      Suara Mahathir MASIH menguasai politik negara..
      PERCATURAN POLITIK MASIH BERGANTUNG di tangan Mahathir..

      Semua ITU tidaklah perlu Mahathir jadi popular...


      Delete
    4. Setuju. Najib berpuluh kali dlm fb troll tun. Mukhriz.pejuang. Mengharapkan respon supaya dpt simpati penyokong bangang dia.Tapi tak dilayan. Kahkah

      Delete
  2. Harap zahid kasi lawan penentangnya. Sama jugak dgn najib. Lawan dan letakkan mereka kekal ditampuk pimpinan. Mereka boleh membuat penggubahan parti umno ikut rentak mereka sampai pru15. Pecat muka2 terutama ahli umno tahap macai yg menolak presiden.
    Hehehehe

    Hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua dia pecat.Tinggal dua ekor je dlm umno. Sorg presiden umno. Sorang penasihat bn. Main pok amai amai

      Delete
  3. Kembalikan semula Mahathir ke dalam umno... Termasuk WARISAN, jemput AMANAH .... Bersatupas bungkus, PKR balik Kampong...


    kikikikiki... FFffuuccckkkkkkk...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry bro..ayat tu boleh buat kau panas montot

      Kikikikiki

      Delete
  4. KD.KD....kau ni masih bertuhankan madey ke??
    Cukup2 lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi tun tidak menyalahi segala yang Allah larang, yes, aku terus sokong...

      So what..

      Delete
    2. Atok Tak perlu suci
      Cukup dia tolong cuci daki yang ada pada Melayu Islam..
      Bersalut korup

      Delete
  5. Mahathir tetap idola saya. Dia jauh kedepan berbanding dengan pemimpin yang ada.

    ReplyDelete
  6. Bossku suci, jahit pon suci.dh keluaq jel nnt, lg la suci. Kikiki

    ReplyDelete