Friday, April 9, 2021

ELOK KALAU ZAHID NAJIB TUBUH PARTI BARU - PADAN MUKA UMNO

Sepatutnya begitulah...

Lepas tu, kalau nak sembang tinggi pun dah boleh..

Berduyun duyun penyokong bossku dan yg minat sangat nak berpiem Najib AKAN sertai.

Terus berpakat dengan DAP dan PKR adalah langkah lengkap sempurna tanpa sembunyi²

https://www.mhdaily.net/khairy-terus-desak-adakan-pemilihan-umno-sekarang/



8 comments:

  1. fuyooooo tajuk entry macam boss saka dia jugak tuuhhhhh...

    batu api sudah mariii...!! tapi apa pasal batu api ada kicik punya api.?

    itu batu api serupa atok jugak punya kirja...

    sudah lah sudah laa... sudah tua kasi bela itu saka tuaaa...

    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sebut atok, mati SAWAN bebudak ini

      Kikikikiki

      Delete
  2. Pengikut fb penyamun ni campur keduanya dekat 10 juta. Dah ok lah tu. Bikin parti baru. Parti penggubah beg duit negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Letak semua penyokong dna perasuah dalam satu pulau. Siap kandang. Senang.kiki

      Delete
  3. Pulis mula siasat rakaman audio Ahmad Zahid dan Anwar..

    Pulis Diraja Malaysia (PDRM) sudah membuka kertas siasatan berhubung rakaman audio perbualan didakwa mirip suara Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tersebar.

    Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Acryl Sani Abdullah Sani berkata, siasatan sedang dijalankan oleh Unit Siasatan Jenayah Terkelas (USJT), Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman.

    Kalau betul sekali pun rakaman tu apa masalahnye...!? Siasat untuk apo..!? Di bawah IGP lantikan Kartel Kerala sudah panas bontot kot..

    IGP dan gang kartel kerala elok siasat video yang blur tu ada jugak faedahnya

    #inimasauntungkartelkerala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul berdua tu berborak memang takde masalah apa pun. Cuma senang nanti nak ingatkan wak jgn lupa wish anuwar masa hari guru.
      Satu lagi senang nak ingat ahli umno seluruh negara kaw2 kena kencing dgn bakal banduan.kihkihkih

      Delete
  4. "Satu lagi senang nak ingat ahli umno seluruh negara kaw2 kena kencing dgn bakal banduan.kihkihkih"

    Ini kenyataan terbaik hari ni

    Jadi orang umno takkan la tak boleh nampak lagi ? Yang dah dijatuh hukum tu bekas presiden umno. Dan yang sedang dibicarakan ni presiden umno. Dulu presiden umno pecat timbalan presiden umno. Dan bekas presiden umno yang dulu tu sekarang ni dah mengidam tak boleh disembuhkan lagi nak jadi Perdana Menteri Malaysia. Yang dia lagi irihati, junior2 dia semua dah pernah jadi Perdana Menteri. Daripada PM5 tak jadi, lepas tu tunggu PM8 pulak. Sekarang tunggu nak PM9 pulak. Tak sudah2 dah satu generasi. Kelakuan manusia yang pernah berjiwa Umno. Itu le sebab sekarang kita suka jugak dengan ada sikit perubahan cara. Dulu kita pun nak tengok kehebatan pakatan harapan ni. Sebab tu kita undi untuk ubah. Last2 tak le hebat pun. Kasi bekas presiden umno kelima repair pun pakatan tak kasi dia repair sampai siap. Bekas timbalan presiden umno kelapan tak sabar tuntut janji. Habis jadi makin jadi lintang pukang Malaysia ni.
    Nasib baik yang cerdik sikit Sultan Abdullah. Maka Malaysia dapat PM bidan terjun. Ada yang kata tebuk atap. Sekarang seluruh negara disemakkan dengan Covid19, rasa macam kena rantai, kesemua bekas-bekas Presiden dan bekas-bekas Timbalan Presiden parti Umno ni bertelagah sesama sendiri gilakan nak berkuasa untuk ditambah-rosakkan lagi Malaysia yang dah dirosakkan berdekad-dekad lamanya. Belum tahu bila nak habis.

    ReplyDelete