Wednesday, April 7, 2021

LOKMAN MENGESAHKAN (?)



Ada satu yang menarik, kalau buat salah dan silap MENGAKU sajalah..

Lokman mungkin dah penat mempertahan...

4 comments:

  1. Lepas ni akan keluar kot gambar perjumpaan wak presiden dgn 5 org kanan umno jumpa nuwar kat hotel disubang malam PAU. Kihkihkih

    ReplyDelete
  2. Hahahaha... Lokman oh Lokman, yang bermasalah ialah UMNO, bukan Bersatu - UMNO ada 1 juta ke 10 juta ke ahli itu tak penting, dia serupa mcm buih dilautan. Persoalannya UMNO kalah dlm PRU14 dan perikatan BN dah terlerai disebabkan KEPALA BN dan president UMNO ada 49 kes rasuah.Buat masa ini lebih baik UMNO keluarkan pemimpin yang korup dan jadi harimau yang simpan kukunya daripada jadi kucing kurap. Apa yang diucapkan president UMNO seperti bapa hipokrit, cakap tak serupa bikin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan la. Kami penyokong umno memang memerlukan presiden yg ada kes rasyuahh dan bapakk segala hipokrit dan cakap tak serupa bikin. Kami memang dilatih menerima presiden yang bengap. Kalau ada presiden yg bersih susahlah kami nak songlap duit turun bahagian. Tolon lah jangan

      Delete
  3. kalau lokman adam ni cerdik sangat .. najib tak jatuh .. najib tak kena sabit 12 tahun penjara.... atau mungkin najib yang bodoh tak follow loman adam.. tapi ikut celah mana pun nampak lokman dengan najib bodoh

    ReplyDelete