Thursday, April 15, 2021

MAHATHIR AKAN KEHILANGAN PENYOKONG TERAKHIR NYA......

Mahathir 0 kepentingan peribadi, dia AKAN bersuara dan berpendirian untuk negara bangsa dan ugama tercinta walau bersendirian...



ITU umum dan sudah lama DIKETAHUI, itulah kualiti dan perjuangan nya dan atas ITU jugalah dia MASIH ada follower tegar kecuali dia melanggar undang² dan prinsip kebenaran...

Mahathir bukan sahaja tebal anti rasuah, tiada KOMPROMI, tetapi JUGA terkenal sedikit kedekut kerana sikapnya, bagi pancing bukan ikan kepada rakyat...

Jadi follower, penyokong Jangan harap habuan tepi kecuali ada kemampuan sebenar... 

Jangan berimpian tinggi mudah sewenang. Dan sebab ITU JUGA sangat sedikit yg jadi penyokongnya untuk berguling.

Tanya KHAIRUDDIN kalau dia dapat apa²?

Sangat tepat untuk tidak bersama kluster mahkamah..

Sangat harap tidak lagi bersama DAP dan Anwar..

Tolong Jangan JUGA sokong dalam APA jua bentuk ke atas Muhyiddin, Azmin dan Hamzah.

Biar kalah di DUNIA asal BERMARUAH, berakhlak dan beramanah.

Kes sedang disiasat...

Kebetulan atau satu perancangan, satu pengajaran bagus kepada DAP dan PKR.


3 comments:

  1. "Residual Value" of TDM is still very high in the eyes of some PN and or PH leaders.

    TDM had said it. He would not want to be PM again, BUT....... I would like to believe he would take a few steps back and would lurch forward in triumph if the "situation warrants it". High drama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. True he would not want to be PM again,but want it FOR WHOLE LIFE.

      Delete
  2. Judi Lagu Raya klu layan puak laman reformasi dan otai reformasi kemain terkinja kinja membatu api kan kerajaan dan PAS .... yg pelik otai terkunja kinja pasai apa....!? Bukan nak bantah sama sama pun....

    Susah ler kalau Bang Non pun diam wat bodoh jer... ooohhh ini ajaran pluralisma murtad masih segar di minda dan hati...

    Buat masa ni buat dan cakap Islamik lebih sket maklum le nak tunjuk macam dolu dolu tu... kikikiki..

    Sekilas ikan dlm kolam dah tahu ikan itu jantan ka betina ka atau anak ikan gay atau ikan LGBT


    alahaiiii...

    ReplyDelete