Friday, April 9, 2021

TOYOL PUNYA KERJA



3 comments:

  1. 4 bilion tuuuu. Pehhh
    Takpe.. Tunggu pulak kes kartel3.8 bilion. Tengok apa kata kepala tertuduh. Hahahaha
    Sabau sabau

    ReplyDelete
  2. Berita macam ni semua tak payah kasi hebah. Dah tak kuasa nak dengau.

    Kita nak berita vaksin ni kasi cepat sikit. Biau cepat sikit boleh bukak sempadan.

    Malaysia pernah dilabel negara kleptokrasi. Penyebabnya kelalaian bekas perdana menteri yang sedang membuat rayuan terakhir sebelum diperintahkan mula menjalani hukuman penjara. Hukum dah jatuh dah.

    Malaysia tak buat zalim pada najib. Najib yang dah buat zalim pada Malaysia dan Melayu.

    Kalau la pun betul tak ada bukti bertulis bekas presiden umno ni boleh jadi tak tahu macam dia bagi tau mahkamah pasal loan 4 billion , kerja seorang Perdana Menteri termasuk jugak menjaga harta negara. Dia gagal.

    ReplyDelete
  3. Semua org menerima kegagalan. Tapi Gagal dengan aksi songlap duit negara bukan saje gagal..itu jenayah. Perlu diulang berita.. kalau boleh masukkan dalam silibus sejarah sekolah. Jadi pengajaran

    ReplyDelete