Tuesday, April 20, 2021

UMNO JAGUH SEMBANG KARI, NO ACTION

Dengar khabar, Ahad ni nak buat sembang kari lagi... 

Dulu kencing kini dan selamanya...

Mendominasi kerajaan PN, kerajaan gagal kata Najib, 100% setuju.


PAS pandang rendah keupayaan umno..


3 comments:

  1. Tak lama lagi merudum taraf MIC

    ReplyDelete
  2. Ko nak apa sebnrnya kd? Kalau ko nak umno kelaut, jgn bnyk komplen boleh? Biar la umno ukir jalannya sendiri menuju kelaut. Bila ko tegur itu ini, paling tidak akan ada penambahbaikan umno buat. Bila masa rakyat akan humban umno kalau mcm tu? Ke ko ada hati nak atok madey masuk balik umno? Lawak la ko. Parti baru pejuangpun belum sempat daftar, main tinggal mcm tu je. Kesian kpd pengikut² atok madey yang sama² keluar bersatu dulu. Terkonteng-konteng dorang spt hilang payung masa hujan. Nasihat aku, tak payah dah fikir dan komen pasal umno sbb umno ni sejak asal memang sembang kari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO satu parti yg perlu dihumbankan terus kerana pemimpin nya melakukan jenayah dan kuat rasuah. Nak tunggu apa lagi?

      Delete