Tuesday, May 4, 2021

BANYAK JUGA JASA COVID19

Ini soalan mungkin boleh keluar dalam peperiksaan SPM...

Antara jasa, SELAMATKAN seorang PM dan sebuah kerajaan...

Kenapa MASIH gagal ditangani...
Ketulahan...



Najib ada berapa ramai peguam?

7 comments:

  1. Kejap lagi Tun pulak turun naik mahkamah jangan kena usung dengan wheel chair udah lerr...

    Banyak lagi kes tu... kikikiki..

    #hahtepokk

    ReplyDelete
  2. Kes mahkamah sivil, PALING tidak ambik Masa 4-5 tahun.
    Ramai yang AKAN dipanggil, termasuk saksi utama seorang banduan.

    ReplyDelete
  3. Tektik tak jadi nak tangguh kes. Kuarantin loyar tak beri kesan. Sama dgn mco

    ReplyDelete
  4. sepandai2 bossku melompat,lambat laun jatuh kat sg buloh jgk.mana mo lari daa.jom tepok2.
    kikikiki

    ReplyDelete
  5. Busuk nya hati kau KD..
    Ini bulan puasa....

    ReplyDelete
  6. Seronok dpt tengok si tua turun ke mahkanah tak kira lah apa pun alasannya. Terima kasih Khalid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problem lah. Bukannya kes jenayah samun duit rakyat ubahwang haram, atau jenayah seks liwat.apa adahal. Ni barulah hero. Jangan khalid lari atau mintak kepala2 naga bayarkan gantirugi sudaa.kahkah

      Delete