Saturday, December 4, 2021

PEMIMPIN JENIS MANA YANG KITA PILIH UNTUK MASA HADAPAN



Apa yang boleh dijangka akan berlaku pada tahun 2022 ?! 


Maka akan ramainya nanti umat manusia yang menunggu dan tertunggu-tunggu di pelabuhan demi menunggunya bekalan makanan mereka, tetapi inilah yang akan bakal berlaku juga pada akhirnya. 


Ketakutan, kekeliruan, kecelaruan, kebuntuan, kelemahan, keletihan, kehampaan...


"Harapan demi harapan..."


Harini telah banyaknya kedai-kedai mulai kosong, bekalan makanan mereka sudah mulai terputus, seperti di As, Kanada, Hong Kong, Uk dan negara-negara lainnya. 


Menjelangnya akhir 2021 dan permulaannya 2022 nanti, akan banyaknya negara-negara mulai mengalami kenaikan Harga Bekalan Makan yang tinggi dan kritikal sehinggalah menyulitkan umat manusia untuk mendapatkan bekalan makanan mereka, lalu akan bermulalah "KRISIS MAKANAN YANG KRITIKAL..."


Fasa 1 - Wabak


Fasa 2 - Kebuluran


Fasa 3 - Peperangan


"Sejarah akan berulang kembali..."


Kita juga telah lihat pada awal tahun haritu, bahawa negara China sudah mula memborong beras dari serata dunia dengan kuantiti yang begitu banyak sekali untuk bekalan negaranya. Begitu juga dengan negara-negara lain yang mula memborong segala jenis makanan daripada serata dunia.


WABAK - KEBULURAN - PEPERANGAN !!!


Adakah anda sudah bersiap sedia jikalau negara kita pula mengalaminya ???


Apakah anda sudah membuat segala persiapan bekalan makanan dan lain-lainnya ???


Sudahkah anda bersedia fizikal dan mantel, Jasmani dan Rohani anda untuk menghadapinya ???


Mungkinkah zaman yang diberitahukan oleh Baginda Nabi SAW bahawa akan tibanya zaman yang tidak akan adanya sepotong roti dan setitis air itu akan datang kepada kita ??? 


Dan mungkinkah inilah petanda awalnya kemunculan Dajjal Laknatullah untuk menjadi penyelamat palsu umat manusia, yang akan datang membawa segunung roti dan selautan air ?? 

Berhati hatilah dengan pemimpin yang mewakili dajjal dengan menipu rakyat secara sogokan bagi menghalalkan caranya.









Kredit darululum


Umat Akhir Zaman Ummat Akhir Zaman 

CNP


No comments:

Post a Comment

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...