Tuesday, February 17, 2009

Eli Terlebih Jantan...

Eli lebih jantanman dari Anwar apabila menawarkan perletakkan jawatan sebagai ADUN dan EXCO dalam kesnya yang dia tidak melakukan apa apa kesalahan undang undang. Tidak didakwa malah tidak disumpah oleh mana pihak. Dia mendapat simpati yang bersesuaian.

Dia tahu siapa dalang dan tidak menuduh pihak lain berbanding dengan Punahsihat PKR - Yang Dikasehi Saudara Anwar Ibrahim yang menyatakan ini adalah kerja kotor UMNO - dan tentunya Najib punya angkara. Tuduhan ini tentulah berasas bagi penyokong Pakatan seperti Yang Berbahagia Lim Kit Siang dan Yang Berusaha Saudara Lim Eng Guan dan Ayahanda Karpal Singh serta Kekanda Nizar Yang Setia dan pasti disambut dengan Allahuakbar (3x) oleh para penyokong PAS yang diketuai PM Bayangan Tuan Hj. Hadi Awang. Yang Berguru Tok Guru Nik Aziz pula kata - tak mau campur - bijak3.

Eli direhatkan demi mengelak pilihanraya kecil kerana Anwar sudah merasa bahang bala dan kekalahan yang akan menimpa mereka. Tau tak pa.

3 comments:

  1. mari kita adakan lagi satu pilihanraya kecil lah!
    ini kali kita cuba siapa kuat di selangor pulak...
    lepas ni kita gi tempat lain. jadi satu malaysia tak payah kerja asal kita happy lompat dari satu pilihanraya kecil ke yang lain.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kepada para tetamu - alhamdulillah.

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...