Tuesday, February 16, 2010

Menteri Yang Pandai Buat Lawak Jenaka..















Menteri ini 'terkejut beruk' rasanya dah lebih 10 kali sejak Memegang Kementerian Dalam Negeri..


Memberi amaran pun sudah berpuluh kali...sampai mangli..


Lambakan warga asing luar biasa
Oleh HELMI MOHD. FOADpengarang@utusan.com.my
WAJAH warga asing begitu menyerlah di kawasan kaki lima berhampiran sebuah pusat membeli-belah di Kuala Lumpur, semalam.
PUTRAJAYA 16 Feb. – Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein terkejut dengan lambakan warga asing yang disifatkan beliau luar biasa.


ARKIB : 14/02/2010
Empat ditahan kerana disyaki bakar kereta wanita
14/02/2010 5:40pm
KUALA LUMPUR, 14 Feb. — Polis menahan empat lelaki yang dipercayai ada kaitan dengan peminjam wang haram atau Ah Long kerana disyaki terlibat membakar sebuah kereta milik seorang wanita di Taman Seri Rampai, Setapak, di sini, semalam.
" ... mereka (Ah Long) semua tahu pendirian saya dalam menangani kes Ah Long,” katanya kepada pemberita pada majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran MCA di Wisma MCA di sini hari ini.


Kes Anwar: Buat laporan polis jika tidak puas hati
KUALA LUMPUR 16 Feb. - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein (gambar) meminta orang ramai yang tidak berpuas hati dengan tindakan pihak tertentu 'menjaja' kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim ke jalanan melalui ceramah-ceramah politik supaya membuat laporan polis.


KDN akan ambil tindakan ke atas Anwar
UMNO,Barisan Nasional,BN. KDN akan ambil tindakan ke atas Anwar. Oleh NORLIZA ABD. RAHMAN pengarang@utusan.com.my. PUTRAJAYA 12 Jan. - Kementerian Dalam Negeri (KDN) akan mengambil tindakan ke atas Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim jika beliau sengaja menggunakan isu agama dan perkauman...


I.S.A, AH LONG, PELACURAN WARGA CHINA, AKHBAR CHINA, PENGHINAAN ISLAM.... BANYAK LAGI...

























No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...