Sunday, September 30, 2012

Semangat 46 sesuai dihidupkan semula..


Bermula dengan isu tuntutan royalti minyak Kelantan.. Semangat 46 mampu dihidupkan semula dalam ketika PRU13 akan berlangsung tidak lama lagi. Ia mampu memecahbelahkan lagi Melayu dan memeningkan UMNO dan meragut sebahagian kecil sokongan kepada PAS.

Ku Li pernah jadi golongan yang kecewa, Pak Lah tentu masih ingin menyatakan sesuatu kepada Mahathir. KJ mungkin boleh menerajuinya kali ini...

Penubuhan Semangat 46 satu-satunya peluang semula untuk Anwar bernafas semula apabila bajet terdesak dan bayangan kabinetnya tidak menyengat.

Memang benar, bukan sahaja UMNO cukup takut kepada anwar, tetapi majoriti rakyat juga cukup takut anwar jadi PM kerana negara bakal berada dalam situasi yang tidak stabil akibat dasar yang cukup berbeza dan terlalu banyak perubahan.


BN dan UMNO
berada dalam kedudukan yang boleh menang pada bila-bila masa setakat ini dan Malaysia akan terus aman hanya jika Najib masih terus kekal sebagai PM.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...