Friday, February 14, 2014

Low class politik...

kita sedang berada di zone politik murahan.... tawar, hambar.

tidak kah kita sedang dimualkan dengan cita2 politik peribadi anwar hingga mengheret satu pilihanraya kecil yg membazirkan sdg kan pada yg sama mereka mencemuh pembaziran kerajaan.

sekurang2nya rosmah terlanjur membazir naik jet untuk urusan kecil negara sedangkan anwar sengaja membazir duit rakyat hanya sekadar ingin megecilkan seorang menteri besar yg kurang patuh kpd seseorang spt anwar yg tidak mempunyai jawatan sah dalam perlembagaan parti.

kalaulah mahathir sebagai penasihat petronas dan pensihat proton bertindak membabi buta, ganas dan bangang spt anwar hanya bertaraf penasihat pkr sudah tentu puak yg sama inilah juga akan mengecam mahathir siang dan malam.

usaha2 anwar ini hanya sekadar menunjukkan dia hanya mengejar sesuatu yg sudah tidak layak baginya walaupun dia terlampau pandai atau sudah hampir dalam genggamannya suatu ketika dulu.

memang benar, yg menggagalkannya dirinya, yg menghalangnya, musuh sebenarnya ialah dirinya sendiri

lawan tetap lawan - lawan dirinya sendiri.
lawan menentang arus kesilapannya masa lalu dengan mengulangi kesilapan demi kesilapan yg berterusan dengan membelakangkan kepentingan ugama, bangsa dan negara.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...