Tuesday, December 23, 2014

malapetaka sedang melanda bukan satu kebetulan.

apa yg sudah berlaku kpd negara, dan sekarang malapetaka dan bala sedang berulang di depan mata
bukan satu kebetulan..

ini memang sudah dijangka kerana rakyat sendiri bercakap mengingatkan bersumpah mendoakannya...

ini ada kaitan dengan kecelakaan pemimpin..

17 comments:

  1. Bencana yang dihadapi haruslah diambil kira sebagai suatu kafarah atas perpecahan dan perbalahan sesama Islam. Ini juga mungkin suatu petanda kebangkitan Islam sebagaimana kejadian tsunami di Aceh yang membawa kepada terlaksananya undang-undang Hudud disana. Begitu juga di Kelantan pada 28 Disember 2014 ini... Maha Besar ALLAH

    ReplyDelete
  2. Inilah masanya pemimpin umno nak merembat wang bantuan mangsa banjir spt tahun lepas di Pahang.duit derma dari Arab saudi hilang ditelan air.tv n peti ais yg dijanjikan, tak kunjung tiba..tp peruntukan ada keluar.bukan PR yg ckp..tp sultan yg ckp..mmg celaka la puak umno ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua dapat seperti yang dijanjikan...tetapi tidak kepada puak2 PR, kerana mereka tidak memerlukannya...yang mereka perlu adalah menadah punggung untuk diliwat oleh raja liwat saja...

      Delete
    2. Wang bantuan bukannya wang kepala bapa penyamun2 UMNO, harap maklum............

      Delete
    3. bapak ko tu penyamun kot sbb tu ko risau sgt duit Krjn diagihkan.
      Kalu UMNO penyamun dh lama ko tu mampos kebulur. merepat bwh jambatan.
      Tp yg menyamun wpun belum ada duit ialah PR.
      Kemaruk nk jd PM boleh naik jet rasuah pun dh megah.
      Duit anak yatim dikebas licin..
      Kontrak dn main duit kopi xpyh ckp lah.. itu makan minum dlm PKR.. DAP pakai angpau.. PAS pakai derma..

      org bahlol mcm 5.52 tu je yg mabuk prcaya dgn dajjal PR

      Delete
  3. Haramjadah macai PR ni. ANON 11.54PM. bangsa anjing!

    Banjir teruk dh kena masih tak insaf..angkuh, kekal nk makan minum fitnah.
    Elok Allah hancurkan terus kaum celaka haram jadah PAS PR ni di seluruh Malaysia tenggelam mampos.
    Selagi hidup inilah jd ejen dajjal pecah belah umat.. fitnah

    Kelantan tu dh lumpuh.. pegilah demo byk2 depan umah Pork Nick Najis mintak dia surutkan banjir..

    kan Pork Nick tu nabi baru ore2 PASngok.. bodoh nak mampos macai2 PR... hidup mcm anjing.. menyalak.. memeras sana sini.. tp mereka sndiri kotor dgn rasuah, makan duit rakyat..

    tiba2 mau menyalak pasal UMNO yg bg bantuan.. CELAKA kaum2 PR.. semoga Allah benam mamposkan ko ANON 11.54PM..korang dgn pemimpin2 sekali.. aman bumi Malaysia!!

    Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan takut sekejab lagi banjir akan melawat kamu.

      Delete
    2. Sokong Anon 1.48AM.
      Bangsa sial PR ni bala mcm mn pun die tak insaf.

      Semoga banjir dan kebluran melanda macai2 PR
      mereka ni Tuhan pun mereka gadai.
      bkn takat bangsa dan wang dan betina..

      Mamposlah macai2 Pakatan Haram bersama dgn banjir!

      Delete
  4. anon 11.54 Itulah kalau hati dah hitam...;puak PR memang sial...duduk pusat pemindahan tu duit dah tak di fikirkan lagilah ...hanya nyawa saja bodoo. Kau tak pernah rasa ..patutlah ko cakap macam ni.Ya allah ya rohman...hancurkanlah puak munafik lagi kafir ini...aku berserah kepada mu ya rabb.

    ReplyDelete
  5. Apa punya blog ni , memang aku tak berapa suka dengan najib tapi tak payah cerita benda karut marut , Islam tak perlu kepada fikiran karut marut penuh emosi . Kelantan paling teruk banjir takkan nak beri alasan karut marut kut, aku tak suka najib tapi aku juga tak suka melayu masih suka fikir karut marut.

    ReplyDelete
  6. Apa nak hairankan.Majoriti cai PR ini duduk di bandar.Merekax ini gelar diri mereka elegant urbanites yg pernah copkan org kg bodoh kerana undi BN.Elegent taik kucing,arrogant adalah lupa usul asal dan menipu,memfitnah adalah periok nasi mereka.Tidak tahu bersyukur dan berterima kasih.Gelaran yg sesuai pada mereka ini adalah The Ugly Urbanites.

    ReplyDelete
  7. Perpecahan di kalangan Umat kadang2 lebih baik, kerana perpaduan itu kalau digunakan untuk makan duit orang lain lebih teruk dosanya seperti yang di buat Madey anak Jibun al Kuti harmjadah laknatullah Iskandar Shah.

    ReplyDelete
  8. YB YB ISLAM/MELAYU sekarang semua macam kimak. Tak payah nak terhegeh hegeh support diorang ni semua. Suruh diorang beratur dan terajang sekor sekor

    UMNO=PAS=PKR=Penjilat tegar golongan elit dan Tuan Tuan CIna Celaka DAP/MCA/GERAKAN

    PEMIMPIN BANGSAT
    MELAYU MEREMPAT
    ISLAM TERJERAT

    ReplyDelete
  9. Wahhh...ada RBA disini untuk memecah-belahkan umat Melayu-Islam di sini. RBA muncul kembali! berhati-hati dengan permainan mereka! Bersatulah umat Melayu-Islam! Bersatulah umat Muhammad SAW!

    ReplyDelete
  10. Blogger bangang lembu tarak akai. Pernah dengar 'storm return period tak?' Tanya orang kajicuaca.

    ReplyDelete
  11. Ko tu yg lembu 1.54 AM.
    Kenapa yg ko nk marah? Lembu ke anjing belaan PR ko ni?
    Manusia xde agama.. kaji cuaca ke monsun ke semua tu atas ketentuan Tuhan.

    dlu2 pun banjir tp tak sedahsyat ini. Dlu2 pun ada jenayah tp xde ganas mcm skrg
    dlu2 pun ada eksiden tp tak sesepah ini. dlu pun ada org berzina, minum arak, tak bertudung.. tp skrg ni ramai yg mengaku hebat Agama.. tp Agama di hina.

    Nama Allah dimainkan, Rasulullah di hina, Surau masjid dibuka utk kafir musyrik menipu umat.
    Liberalisme mempesekutukan Tuhan atas nama 'kuasa rakyat' Human right dgn sgala bala bodoh bahlol anjuran pemimpin macai dan macai2..

    Ini semua petunjuk Allah. Bila kena semua kena.

    Sejak ada Pakatan Haram musibah pelik2.. doa smoga mampos hancur cpt pakatan haram ni.
    Bala bertimpa2.

    -zam kulai-

    ReplyDelete