Tuesday, December 15, 2015

Ibrahim man say no to umno...

Ibrahim man, timbalan presiden dilihat satu satunya yang masih persistence to say no to umno.

Apakah husam musa juga sama pendirian?

Masih ramai lagi pemimpin PAS yang sama pendirian dengan Ibrahim Man ..

Satu alasan " mereka tidak mahu sama taraf dengan 3 juta ahli umno yang dicucuk hidung, yang sudah tak berapa kesah "derma" itu betul ke bohong"

Setakat ini, tiada tanda tanda ibrahim man akan dipecat kerana tidak senada dengan tuang presideng..


Tuan ibrahim tuan man dikira SELAMAT kerana disekeliling hadi, tidak ada pemimpin bertaraf menteri gelojoh dan tikam belakang atau tidak ada blogger cari makan bertaraf batu api.


14 comments:

  1. Sapa nak jika Najib bawa penyakit berjangkit yg bolih memendekan hayat politik, bukan dia saja, dia heret Umno sekali, nanti bila Pas berkawan (bersatu) dgn Umno, Pas takut dengan Pas2 sekali kojol, almaklumlah, Pas la ne pun tenat juga. he,he. cubaan!!!

    ReplyDelete
  2. senyum jerlah....... takat orang macam Ibrahim man tu bro....ngah kumpul millage jer tu..... sampai masa dia turut juga. Lebih toktok lagi nanti...sebab Apa?... sebab nak continue kumpul millage. pergi.... Ini macam pun org pun ada.... menentang Kepada perpaduan...

    ReplyDelete
  3. Itulah jawapan yg terbaik utk PAS hari ini.Jgn sesekali bersekongkol dgn pemimpin yg mungkar. UMNO mesti 'dibersihkan' dulu .Pemimpin kebanyakannya jasad dan rohaninya telah kotor akibat wang yg dianggap'bersultan dimata beraja dihati'.Kebersamaan parti UMNO dan PAS untuk orang melayu boleh berlaku apabila segala pemimpin kedua parti melaksanakan tuntutan syariah(lebih2 lagi dari UMNO).Jangan hanya sedap bercakap tentang maqasid syariah(UMNO)tetapi gagal melaksanakan.

    ReplyDelete
  4. Apabila dua org muslim mahu berdamai maka akan datang syaitan untuk menggagalkan pendamaian tersebut. sapakah syaitan itu? hanya Allah SWT saja lebih mengetahui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari bahasa badan Najib tidak nampak beliau melakukan dengan keikhlasan hati.Apa yg ternampak hanya lah kuasa yg cuba dipertahankan.Hayat politiknya hanya ada pd orang melayu saja. Sebab itulah dia cuba menakut-nakutkan orang melayu dgn berkata ugama Islam akan dipinggirkan jikalau pembangkang mengambil alih kerajaan.Tetapi kita tanya balik apa yang engkau telah buat untuk memertabatkan Islam diMalaysia.

      Delete
    2. Berdamai mmg bagus dari bermusuh..
      Tp berdamai sbb nk tutup segala kejahatan.. lbh bermusuh dgn org jahat

      Delete
  5. Agak agaknya Najib dah terima ke peranan hj Hadi menjadi penasihat?

    ReplyDelete
  6. Ya betul... umno harus di bersih dahulu sebelum pas boleh joint.

    ReplyDelete
  7. Yg pasti syaitan kecil adalah admin.

    ReplyDelete
  8. Senangnya mengsyaitankan manusia... Memang ada kebaikan umno n pas bergabong... Tp Biarlah niat Yg betul...sebaiknya umno n pas dibubarkan kemudian tumboh parti baru...barulah satu perjuangan n teguran menegur antara satu sama lain dgn semangat setiakawan

    ReplyDelete
  9. PAS boleh bg syarat, UMNO tukar Presiden dulu, then nego can go on.

    ReplyDelete
  10. pas yg kerusi parlimen ciput nak bagi syarat..oii cermin muka la dulu..parti yg menang ciput nak bagi syarat kat parti yg menang lagi banyak...lawak..pas piss puss..banyak cantik muka lu

    ReplyDelete
  11. Pakai la otak ,selama ini siapa yang mengharapkan siapa,tanpa PAS UMNO saja bolih tumbangkan PR.Parti mana yang bersih,sampai setengah drpd pembesarxnya berpatah arang
    100% setuju dgn 7.54

    ReplyDelete
  12. perpaduan pas dgn UMNO dibawah Najib lebih kepada usaha terdesak Najib menyelamatkan diri yg hampir lemas.Pun begitu Tuan Berahim ni menolak lebih kepada sikap anti umno nya sejak dulu.Yg pelik DAP yg kafir harbi tu dia tak dak masaalah bekerjasama.

    ReplyDelete