Tuesday, January 23, 2024

TERBUKA KEPADA PELAJAR BERASAL DARI MEDAN YANG KINI BERADA DI MALAYSIA ATAU..

 

atau Pelajar Malaysia yang sedang belajar di Medan, Indonesia.

Lebih sesuai jika berada di tahun akhir atau yang paling memerlukan sumber kewangan untuk pembelajaran, sara hidup, extra kocek money atau sebagainya.


Ia melibatkan satu integriti pengurusan kewangan yang sah di Malaysia dan di Medan (Kantor Utama di Jakarta sejak dua tahun yang lalu) - (cawangan di Medan baharu sahaja dirasmikan pada 21/1/2024)

Ia tidak melibatkan sistem perbankan kerana Syarikat memiliki sistem pengurusan tersendiri yang sebenarnya lebih baik dan terbuka tetapi mudah digunakan secara umum.

Pergerakan lebih kepada online tetapi di peringkat ini kami ingin offline supaya lebih mudah diterjemah dan di duplikasi dari segi teori, pemahaman dan praktikal.

Apakah modal diperlukan - Tidak

Modal bukan sesuatu yang perlu disegerakan kerana teori, pemahaman dan praktikal perlu di explore terlebih dahulu. Ia boleh dimulakan sekarang atau ditunda kepada masa yang lebih sesuai. Tetapi menjadi yang terawal untuk daftar percuma sangat digalakan.

(jika ada ia satu kelebihan pada individu itu sendiri.)

Personal coaching, team working dan bimbingan akan diberikan sehingga sukses kepada satu tahap samada sedang masih belajar tanpa gangguan fokus atau carry forward / peluang selepas tamat pembelajaran.

Kami memiliki model student dan kini sangat sukses dan viral di Malaysia.


Bagi yang berminat, boleh isi borang google / kami akan hubungi melalui wassap 0198242500 atau email untuk next step.


INFLASI akan melanda semua pihak, kena prepaired dan lawan...

https://www.utusan.com.my/ekonomi/2024/01/kadar-opr-dijangka-naik-3-25-pakar/ 



















No comments:

Post a Comment

3/5/2024 Hq Meeting Updates

 3/5/2024 Hq Meeting Updates Payment Update  - QM will begin to make payment from 10th May onwards up to July. ✅ - QM is committed to settle...