Tuesday, June 25, 2024

FACE TO FACE.....Dapatkan Advance Insentif Modal

 


CapitalOnlineTtrading (COT) pra perlancaran Jun 2024 dan akan dilancarkan secara rasmi September 2024. Akan bertempat di Jalan Yap Kwan Seng, Kuala


Missi utama adalah untuk menjadi pelopor utama bisnes networking yang boleh dimulakan dengan modal kecil dan dipermudahkan dengan bantuan kewangan (ewallet) untuk melancarkan lagi kelancaran pembinaan networking.


Menyediakan risiko yang paling rendah atau hampir kepada jaminan bahawa setiap penyertaan yang mengikut terma dan syarat tidak langsung kerugian malah ada keuntungan kecil walaupun mungkin selepas itu mahu menamatkan usaha.

Bagaimanapun bagi yang memiliki kemampuan modal yang besar, mereka lebih berpotensi untuk mengaut keuntungan yang lumayan tetapi penyertaaan mereka turut membantu bagi yang kekurangan modal.

Anda dilarang sama sekali sertai dengan modal yang besar jika kurang faham, kurang ilmu.


Apakah sebenar perniagaan yang dijalankan, perlu jual produk?





Setiap perniagaan sudah tentu mempunyai produk untuk diniagakan. Di COT penjualan dilakukan oleh syarikat atas kepakaran dan strategi mereka sendiri. Sebahagian produk sudah lama berada dalam pasaran dan didapati sangat bagus. COT hanya kumpul maklumat ini dan pasarkan semula produk dalam bentuk pakej.

Tetapi bagi peserta dan ahli yang minat produk untuk kegunaan sendiri atau sebagai jualan pribadi, ia adalah pilihan sendiri - dibolehkan.


Umumnya ahli atau peserta tidak perlu jual dan tidak perlu sentuh produk. Mereka hanya perlu jual business dan support mekanisma dan kaedah sistem untuk menjana pendapatan infiniti = Fokus jana income bukan fokus jual produk.


Income yang paling lumayan dan infiniti bukan berasas kepada berapa banyak modal anda ada. Tetapi ia berasas kepada berapa banyak business ini dikongsikan dan diterima oleh komuniti anda sendiri.

Apakah ia akan menjadi mudah dan lancar??Dengan tawaran setiap penyertaan akan di support dengan bantuan modal tunai terhad. sudah tentu ia satu faktor yang tidak ada pada jenama lain.

Ia akan jadi faktor utama apabila anda sendiri tunjukan bagaiaman bantuan itu benar benar berlaku ke atas anda samada tunai melalui bank atau melalui stokis. Ia bukan satu metos.


Step pertama yang perlu anda buat  adalah hubungi kami https://www.wasap.my/60196655181/nama&lokasi, beri wassap  butiran peribadi untuk pendaftaran dan seterusnya bayaran pengaktifan.

TERMA DAN SYARAT TERTAKLUK


T U N G G U

Jangan bertindak jika belum faham. Anda dijemput untuk hadir face to face di lokasi kami. Kos pengangkutan dan penginapan kami sediakan. Perlu hadir berdua atau lebih yang mempunyai sama minat untuk teamwork.

Atau nyatakan nama dan lokasi anda untukl kami kunjungi







No comments:

Post a Comment

KUBH

   Maklumat yang perlu diisi Nama MyKad Alamat Email HP Nama Ahli KUBH yang memperkenalkan https://www.wassap.my/60196655181/kubh Akan dimas...