Thursday, July 20, 2023

NAK PERCAYA KE TIDAK

 

Untuk percaya ke tidak bukan satu perkara yang melemaskan merimaskan atau melemahkan ahli QM yang terlibat secara berilmu.

Ajak sertai QM lebih kepada sebagai tanggungjawab untuk memperkongsikan peluang yang sedang berada di QM, sertai atau tidak bukan isu besar kerana ada 1001 cara kaedah untuk meningkatkan ekonomi masing masing.




Jutawan senyap begitu ramai dalam QM. Paling cemburu ada kalangan yang sudah jutawan tetapi masih sertai QM untuk tingkatkan jutawan mereka dan kebanyakan melakukannya secara senyap.


Tak perlu jadi orang hebat cukup jika lakukan secara hebat.

FROM ZERO 
TO HERO

Malah kini menjadi galakan, ingatan supaya amalan "senyap" ini berterusan tanpa perlu menunjukkan kekayaan secara berlebihan seperti di luar sana.

Memang betul pun, kami takkan pamerkan ringgit dan dollars kerana itu satu pembaziran. 

Pembaziran jika dollar and cents berada di tangan....ia patut disimpan dengan selamat dan terjamin dalam akaun emas di QM.

Kami tak tunjuk pun angka di akaun simpanan. Cukuplah sendiri tahu berapa puluh atau ratus atau ribu kilogram emas yang tersimpan.

Tunjuk pun tak percaya, jadi cukuplah dengan senyum dan bahagia.

Matlamat 

No hutang 

ramai yang sudah tercapai.

Semuanya kerana ilmu. Terus berbelanja seperti biasa dengan pendapatan yang sedia ada tetapi dalam masa yang sama memiliki gram emas - itu bukan rahsia tetapi kaedah yang ada di QM.


Contoh, A dan B sama jumlah pendapatan samada dari gaji atau perniagaan. Contoh pendapatan adalah RM5k.

B berbelanja seperti biasa dan baki akhir di tangan tinggal RM500 untuk lain lain.

Perbezaannya.

Si A juga berbelanja seperti biasa dan baki akhir di tangan tinggal RM500 tetapi dalam masa yang sama memiliki nilai gram emas RM5k dan nilainya boleh terus meningkat..

Bagaimana ini boleh berlaku (?)  Ilmu dan kaedah di QM menghasilkan perbezaan.


FROM ZERO 

TO HERO

Ada yang bermula dari sengkek, muflis, papa, kais pagi makan pagi dan pelbagai lagi masalah dan cabaran tetapi sedikit demi sedikit hampir semua dan semua di atasi dengan ilmu emas di QM.

Mereka yang terus mahu beralasan, silakan !!!!


Daftar percuma... dan tingkatkan ilmu di sini


No comments:

Post a Comment

3/5/2024 Hq Meeting Updates

 3/5/2024 Hq Meeting Updates Payment Update  - QM will begin to make payment from 10th May onwards up to July. ✅ - QM is committed to settle...