Monday, December 4, 2023

MALAYSIA MISKIN EMAS

 

Dalam industri emas samada simpanan atau pelaburan jika tiada seorang pun ahli keluarga terlibat ia boleh diambilkira sebagai penanda arus malang dan dukacita dari segi kedudukan ekonomi. 



Jika berlaku tiga empat tahun kebelakangan yang lepas mungkin boleh dimaafkan tetapi jika sekarang masih tiada, ia memberi gambaran kedudukan kewangan masa depan yang tidak stabil.

Kesedaran keperluan emas sebagai simpanan atau pelaburan sudah menjadi fenomena global sejak covid tercetus kerana hanya emas dominan dan stabil (bukan wang kertas/fiat, bukan coin, bukan hartanah lain, asset tidak mudah cair) 


Sebuiah negara juga akan diukur kekuhannya kewangan dan ekonominya bersandar kepada berapa simpanan emas yang dimilikinya.

MALAYSIA MISKIN EMAS


Apapun pekerjaan anda sekarang, apapun bisnes anda sekarang dan mungkin sekarang walau sangat kukuh kewangan dan ekonomi tetapi jika tidak disandarkan kepada emas (simpan atau pelaburan) kedudukan tersebut belum menjadi jaminan.


Apatah lagi kalau sekarang anda sedang bergelut dengan masalah kewangan jika masih merasakan belum perlu berdamping dengan emas - ia akan menjadi lebih kronik di masa akan datang, sangat pasti.




PELUANG DATANG LAGI UNTUK SEGERA / TAMBAH SIMPAN DAN PELABURAN











No comments:

Post a Comment

3/5/2024 Hq Meeting Updates

 3/5/2024 Hq Meeting Updates Payment Update  - QM will begin to make payment from 10th May onwards up to July. ✅ - QM is committed to settle...