Monday, April 6, 2009

Mahathir yang kalah sorak..







Apa yang penting sangat dengan Mahathir, dia cuma roti canai teloq berbanding dengan roti canai kosong yang baru bersara dan roti bom yang terlepas jawatan idaman.

BN kalah atau memang, apa sangat yang jadi kudis kepada Mahathir, dia datang berkempen sekadar nak cuci dan rawat kurap peninggalan bapa mertua dan anak menantu.

Tapi kalau BN menang - yang dapat piala bukannya Mahathir tapi Najib, yang di usung ke Tanjong Rambutan bukannya Zambri tapi Nizar dan Anwar.

Mahathir tidak relevan sebab dia sudah menang banyak kali, Paklah terpelanting, Anwar tertiarap dan KJ kepanasan.

Ignore Mahathir - kata2 orang yang kecewa, ye ke???? Habis tu kenapa sebok, kenapa beri komen panjang, kenapa gentar!!!

2 comments:

  1. kalau mahathir tak penting, kenapa kau ambil kata-kata hikmat dia letak dalam blog ni. terutama tulisan kuning sebelah kanan tu. kah kah kah kah kah...

    roti canai teloq pon penah tadbir malaysia gak. kah kah kah kah... orang yang nak diusung masok tanjong rambutan pon pangkat IR dan Dato seri jugak. pengendali blog ni pangkat apa pulak? ahli kelab hantu dan syaitan, bangsat, bangang dan sesat sebab tak kenal asal-usul manusia ialah tanah?

    tapi hari ni kenyataan nya berbeza. orang yang nak di usung masok tanjung rambutan tu tak da nama dalam list. mungkin yang ada ialah orang-orang yang menulis atau berkata-kata tanpa bukti.

    ReplyDelete
  2. Hang ni peminat TUN M.
    Kerana termakan hasutan DAP.
    Hang tumpang semangkok kutuk TUN M.

    Biasa tu...
    Lepas tu minta maaf....
    maka selesai lahhhhhhhhhhhhhh..

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...