Wednesday, April 8, 2009

Mat Hasan bodek Rosmah..kabinet Najib.

Terbaharu: 12hb April
Hari ini , sekali lagi di Utusan, muka surat penuh, Mat Hasan membazir lagi, kali ini bodek Najib dan Muhyiddin - tahniah dari rakyat N9 katanya...

Posting asal: 8hb April
Muka surat 15, Utusan Malaysia, Sabtu 8hb April 2009 - Sekalung Penghargaan dan Terima Kasih kepada Rosmah bini Najit dari MB N9 - satu muka surat penuh.

Apa kejadahnya Mat Hasan ni nak mengampu dan membodek Rosmah dengan menggunakan duit cukai rakyat membayar iklan sebsar itu - Ini ke perubahan yang mahu dimulakan oleh UMNO ??????????????????????????
Sehari selepas menjadi PM, Najib turun dan mahu tanpa kompang, tanpa bunga manggar, tanpa permaidnai merah (saranan yang sama macam paklah mula pegang jawatan) tapi hari ini Ahli Majlis Tertinggi dah mula bodek bini Najib.

Agaknya rakyat N9 semua dah kaya raya, tidak perlu diberi perhatian, banyak sangat ke duit kerajaan negeri untuk bayar iklan sebesar itu ???

4 comments:

  1. siap dengan background kuning tu, full page. rosmah ni bukan kerabat diraja pun macam isteri pertama najib, tengku puteri zainah.

    bodek jang, jangan tak bodek.

    ReplyDelete
  2. mat hasan bodek? kah kah kah! bodek membodek memang jadi budaya UMNO..

    lepas mahathir letak jawatan UMNO dan mula menegur UMNO, semua naik kepala persoalkan kedudukan mahathir. kah kah kah..

    tak payah bukti laa dlm posting aku ni.. pasal UMNO kuat bodek.. terbukti dah!

    kalau duit kerajaan negeri tak banyak takkan laa dia nak letak iklan sebesar alam. sikit pon tak leh pikir ka? kah kah kah! tak dapat main politik wang.. main bodek pon boleh laa...

    ReplyDelete
  3. ahli parlimen punye idea kut... harharhar kan tak dapat jawatan.. :)

    salam penulis dan pembaca..
    nak minta penjelasan kiranya anda boleh memperjelaskan sedikit hal undang2 MALAYSIA... bukan nak ajak bergaduh.. hehehe

    link yg terlibat:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/nik-aziz-bela-dap.html

    ReplyDelete
  4. Salam

    Sy sbg rakyat jati n9 mmg tak setuju dgn mat asan ni,bayangkan kalau di ibunegeri boleh kalah? isu peti undi hantu/rahsia?

    Tahniah dari Rakyat N9?

    Sudahlah..

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...