Thursday, June 3, 2010

Akujanji

Berita terkini: 8pm 4jun10

KJ sudah bersedia dilantik jika PM sokong dan bersetuju untuk dia menjadi Menteri 100 Kapal, misi ke gaza membawa bekalan makanan.
Ideanya: Israel tidak mampu menahan atau mengganggu jika 100 kapal belayar dari seluruh dunia menuju ke Gaza.
See: Pemikirannya memang hebat...





Saya Polan bin Polan

dengan ini membuat
aku janji dan berikrar
dengan sesungguh dan sesuci hati
bersetuju untuk bertanding
jawatan Ketua Pemuda
1UMNO 1Malaysia
untuk bangsa, ugama
dan negara
Saya berjanji jika menang
akan berjuang
jawatan dan pangkat
untuk diri sendiri
Jika tak dapat
Saya akan gunakan
Ketua2 Pemuda Negeri
Untuk Mendesak Perdana Menteri

Yang Terdesak
Kera Jantan

3 comments:

  1. saya ta nampak umno telah berubah dan saya telah menjadi ahli dan bekerja untuk umna sejak tahun ^ 57 lagi dan belum pernah minta jawatan atau lesen

    ReplyDelete
  2. Pemimpin atasan syok sendiri, mereka terpaku, terpukau dicium tangan acapkali turun padang, kononnya rakyat sokong mereka.

    Yang salah, bukan seratus peratus pemimpin, yang cium tangan tu lagi bahlol, bukan budaya Islam kecuali kepada ibubapa. Mana mungkin mencium tangan yang pernah rasuah, pernah raba, pernah zina?

    Melayu mudah lupa era Mahathir sudah tiada, Melayu hari ini memrhati dengan tajam pemimpin bangsa yang sedang leka dan durjana.

    ReplyDelete
  3. Salam.....

    Kecewa tidak, terkilan tidak. Orang Melayu UMNO kini bertambah bebal dengan pemimpin yang memang bebal. Yang liberal segala-gala nya (kononnya) cuba memperagakan diri betapa mereka berkemahuan serba sama rata sama rasa. Malang sungguh mereka buta hati buta mata celik disekeliling ini harta dikuasai oleh bangsa lain. Hari ini Ketua Pemuda yang tidak sahaja bebal dan bodoh kekal mengajak ketua ketua pemuda bahagain lain nya bersekongkol dengan kebodohan yang terpilih agar orang melayu sekalian alam mencium jubo bagi gila kedua nak jadi Perdana Menteri.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...