Thursday, April 21, 2011

No Wonder...Azzizah percaya



Berdasarkan artikel ini http://anwaribrahim.com2011/04/21anwarmestidihapuskan/ no wonder Azizah bermati matian percaya dan yakin pada Anwar, apalagi agaknya sogokan konco konco dan Anwar sendiri terhadap Azizah anak beranak.






Mungkin satu solat hajat besar besaran perlu dibuat untuk menyelamatkan Azizah supaya diberi hidayah dan kekuatan untuk membongkar segala misteri dah rahsia, kelak menjadi sejarah dan lagenda buruk siasah terbesar Malaysia.






Bebaskah Azizah sekarang untuk menemui siapa sahaja untuk mendapat pandangan dan nasihat atau sebenarnya dia selalu di awasi??!!

1 comment:

  1. Kaum Cina sedar bahawa jika kaum Melayu bersatu, Cina DAP tidak boleh merampas kuasa pemerintahan di Malaysia.
    Itulah sebabnya DAP beria2 menyokong PAS dan PKR utk menentang UMNO.
    Puak Erdogan dlm PAS yg disogokkan duit oleh Anwar akan cuba menumbangkan puak Ulamak dlm PAS sebab puak Ulamak spt Hadi dan Nasharuddin memang mahu berkerjasama dgn UMNO utk Kerajaan Perpaduan orang Melayu. Orang Islam sangat2lah berharap supaya pemimpin2 PAS puak Ulamak akan menumbangkan puak Erdogan dalam bulan Jun ini.
    Sudah2lah PAS menyokong DAP utk berkuasa memerintah Malaysia. Lihat saja di Selangor dan di Penang, apa ADUN2 PAS boleh buat dgn ADUN2 DAP, ADUN2 PAS tidak boleh membantu dan membela kaum Melayu Islam langsung. Apa gunanya dapat jawatan ADUN dan dapat gaji utk diri sendiri jikalau ADUN PAS tak boleh memberi perkhidmatan kpd kaum Melayu Islam?
    PKR boleh dihapus kira sahaja. Tunggu masa aje parti Anwar ini akan hancur setelah Anwar didapati bersalah meliwat dan berzina.
    Oleh itu UMNO dan PAS mestilah bersatu utk menyelamatkan kaum Melayu di Malaysia.
    Melayu mudah lupa .......???????

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...