Tuesday, September 20, 2011

Siapa Pemimpin yang Mabuk (masyuukkk.. ) di sisi Najib...









 
Inilah gara gara penunjuk arah yang mabuk seumpama Najib kena berhati hati dengan pemimpin2 di sekelilingnya... salah maklumat, salah nasihat - Melayu dan Islam hancur.

MOSCOW 20 Sept. – Kelalaian seorang krew penunjuk arah yang berada dalam keadaan mabuk menjadi punca nahas pesawat pada Jun lalu yang mengorbankan 47 penumpang, kata kumpulan penyiasat hari ini.
Berdasarkan laporan yang diperoleh, pesawat Tu-134 terhempas kerana krew tersebut gagal memberikan isyarat agar tidak melakukan pendaratan walaupun juruterbang tidak dapat melihat dengan jelas lampu serta petanda lain ketika pesawat mendarat.
Tu-134 melanggar pokok sebelum terhempas ketika cuba mendarat dalam keadaan kabus tebal di lapangan terbang di utara bandar Petrozavodsk. – AFP

" Desakan daripada PERKASA dan Parti KITA Kedah agar konco-konco Tun Don seperti Nor Yaakob, anaknya, Kamaluddin, Kalimullah, Zarinah, suami Zarinah, Azizan Abdul Rahman mengisytiharkan harta masing-masing, hanyalah merupakan desakan-desakan awal sebelum ini yang tidak diberikan perhatian.

Zarinah Anwar dan Kalimullah sebelum ini telah diminta untuk memberikan penjelasan berhubung pembabitan mereka dalam skandal ECM-Libr " - dari blog parpukari.


No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...