Saturday, September 28, 2013

umno johor main wayang dng hisham..

atas faktor kenegerian hisham akan disokong mati-matian oleh umno johor dlm mempertahankan jawatan naib presidennya! - itulah lebih kurang laporan rumusan yg berdendang di negeri johor, tidak pula diketahui ini sekadar wayang atau utk menyedapkan hati hisham.
kena diingat, sejarah telah menunjukkan umno johor tidak penah memberi sokongan padu pada pada mana2 calonnya sejak zaman musa hitam, muhyiddin dan tidak mungkin juga untuk hisham..

kalau umno johor solid di belakang hisham kenapa pula dia menyelit gelojoh berseorangan dlm program 100% wanita di kluang baru2 ini yg turut dihadhiri shahrizat ! kenapa perlu sampai ke tahap itu? malah mungkin kehadhirannya menjejaskan kredibiliti shahrizat untuk tetus kekal sebagai ketua wanita.

sesuatu yg hisham kena tahu, tidak semua kehadhirannya diperlukan dlm keadaan masing2 sdg menyelamatkan diri lebih2 lagi bagi kapal yg bocor atau sarat, tambah sorang penumpang pun mampu menenggelamkannya terus.

mana tangan zahid dan shafie sepertimana yg digenggam erat pada hari pendaftaran calon di pwtc?

1 comment:

  1. Aku ni org johor tsk inginkan hisam tu menang. Pemimpin bacul.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...