Sunday, August 10, 2014

Bodoh Sombong Lim Guan Eng menambah parah PKR.....Selangor Akan Jadi Kelantan 2...Syabas PAS

Anwar patut salahkan Lim Guan Eng yang menambah api kemarahan kepada ahli PAS dengan mengambil tindakan ugut dan saman ke atas Nasrudin Tantawi sedangkan Anwar sendiri mengambil pendekatan selamat dan berhemah dengan tidak melayan budak- budak bawahan PAS bagi mengelak konflik berterusan.

Lim Guan Eng sepatutnya bersabar dan membuat penjelasan keadaan sebenar sudah mencukupi untuk mempertahankan diri dan kerajaan negeri.

Keegoan Lim Guan Eng menambah parah kepada PKR, bukan itu sahaja PAS sudah mula mempersoalkan layanan kerajaan Pulau Pinang yang langsung tidak memberi muka kepada PAS Pulau Pinang untuk dilantik sebagai exco ugama.

Lim Kit Siang nyata kecewa dengan cara diktator yang tidak cukup kuku oleh Anwar terhadap Khalid yang akhirnya kini DAP Selangor turut kehilangan kongsi kuasa dalam negeri yang terkaya.

DAP akan dicemuh oleh penyokongnya di Selangor kerana tidak memainkan peranan terbaik dalam konflik MB sehingga cengkaman kuasa di Selangor akan goyah....dan selepas ini sudah susah cari makan apabila PAS memainkan peranan yang lebih utama dan bebas.

Selangor akan jadi Kelantan 2

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...