Wednesday, August 27, 2014

Apa Perkataan "_ _ _ _ _ _ _" Yang Lebih Sesuai Untuk PAS..

Sebutan uturn, pengecut, lembu, anjing, boneka terhadap PAS sebelum ini sebenarnya belum mencakupi
untuk menggambarkan sifat dan sikap PAS keseluruhannya dari dulu sampai sekarang terutama dalam tempoh sebulan ini...Tentunya ada perkataan yang lebih sesuai !!!!! berdasarkan pemahaman masing-masing.

Blogg ini tidak berhasrat untuk menerima komen anda dengan sebutan yang pelbagaian bunyi dan bentuknya, memadailah samada anda bersetuju atau tidak dengan pendapat di atas.

Satu perkara yang pelik tentang PAS, mengelirukan -
Kerusi Pengkalan Kubur adalah kerusi PKR pada PRU13 dan masih dituntut oleh parti tersebut tetapi kenyataan hari ini, Timbalan MB Kelantan berhasrat meletakan calon PAS..... Di mana konsensus dan setia sepakatan ?
 Krisis MB Selangor - Kenyataan Mustapha...... PAS akan mencalonkan 3 nama dari PKR dan bukannya dari PAS sebagai menghormati konsensus kerusi MB milik PKR....

Ini kenyataan2 dari orang berpengaruh tetapi apakah semua ini hanya pandangan peribadi dan tidak menggambarkan keputusan dalam mesyuarat kelak dan tidak juga pendirian rasmi peribadi Presiden??






# Dalam keadaan tidak menentu dan dijangka hasrat Anwar meletakan Azizah akan karam....DAP kelihatan
bernada sedang bersiap sedia untuk pindah plan dan pendirian memastikan ADUNnya tidak terpinggir sebagai exco dlm kabinet Selangor kelak.


1 comment:

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...